Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaminen ja urheilu!

Vierailija
30.07.2006 |

Monä olen nyt karpannut viikon verran ja muistan kun eilen tsekkasin tämän palstan, siellä joku väitti ettei se sovi urheilevalle ihmiselle.

En ehtinyt eilen kommetoimaan mutta nytpä kerron omasta kokemuksetani.

Minä käyn jumpassa noin 5 kertaa viikossa ja pyröräilen myös.

Minä olen jättänyt pois ruokavaliostani kaiken pastan, perunan, riisin, makean ja leivän( täysjyväleipää olen tosi pari palaa syönyt, hedelmiä olen myös syönyt ihan normaalisti, samaten kaikkia vihanneksia)

Niin siis tänä aamuna kun mittasin vyötärönympäryksen se oli 7 cm pienempi kuin viikko sitten! Olen muutenkin huomannut että esim. vatsa on pienentynyt selvästi.

Olo on ollut mitä mainioin! Ei ole heikottanut enkä ole edes huomannut mitään ero siihen kun vielä söin hiilihydraattipitoisempaa ruokaa.

Muitten kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis hyvä aloitus taas?

Millainen on sinun päiväsi ruoka?

Kerrotko aamupalan jne.

Vierailija
2/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön tähän tyyliin:

Aamupala:

Munia, pekonia tai munakasta esim. juustolla, kanalla yms...

tai turkkilaista jugurttia ja marjoja

Lounas:

Salaattia ja kokolihaa tai makkaraa esim. wilhelmiä tai wokkivihanneksia (papuja ja maisissia vältellen)

Mahdollinen välipala:

turkkilaista jugurttia/ leipäjuustoa/mozzarellaa ja tomaattia/raejuustoa ja pähkinöitä

Päivällinen:

Lounaan tyyliin

Musta karppaus ei sovi niille, jotka eivät pidä salaatista tai vihanneksista. Itse teen salaatit tosi monipuolisiksi; juutsoja, oliiveja, paprikaa, kukkakaalia, kaalia, kurkkua, tomaattia (kohtuudella), retiisiä, porkkanaa, herkkusieniä yms. yms. Ja salaatin kanssa joku ihana kastike.

En myöskään syö kahta kertaa samaa välipalaa tai aamiaista ja teen usein lounasiakaan salaattia reilusti ja säästän sitä päivälliselle. Muu perhe syö lihan /kastikkeen lisukkeena normaalisti pastaa, riisiä, perunaa.

Olen siis kotona, joten vielä tää onnistuu, mutta saapa nähdä miten käy töihin mennessä.

Muut karpit, kommentoikaa ruokalistaani, jos haluatte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen, koska mulla ei ollutkaan mitään ylimääräistä nestettä poistuvaksi. Farkut jo pyörii jaloissa.

Itse en ole hiilareita saanut vielä tarpeeksi alas, kun käytän kahvia kermassa ja kahvia juon paljoooon...

Käyn töissä ja tuntuu että itsellä aika yksipuoliset ruuat. Sen lisäksi että en ole mikään vihannesfriikki. Tosin tulee niitä syötyä enemmän kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan