Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet tullut imetysaikana raskaaksi :)

Vierailija
30.04.2014 |

Mistä, ja missä vaiheessa huomasit olevasi raskaana? Pystyitkö jatkamaan imetystä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/11 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oireita, muuta kuin että kuukautiset jäivät pois:)

Me siis annoimme toiselle lapselle luvan tulla kun esikoinen oli 8kk ikäinen ja sai kaiken maitonsa edelleen äidinmaidosta. Kakkonen sai alkunsa heti ensimm kierrosta ja jatkoin imetystä rv32 saakka. Mulla alkoi kuukautiset 5-vkoa kummastakin synnytyksestä vaikka vauvat olleet pelkällä äidinmaidolla liki 7kk.

Imetystä si tarvitse lopettaa jos se ei aiheut kivuliaita, toistuvia supistuksia ja jos ei ole km-taipuvainen eikä verenvuotoa esiinny.

Mitä sikiöön tulee niin hän kyllä ottaa ja saa omansa, äidin sen sijaan tulee kiinnittää huomiota ravintoonsa ja nesteen saantiinsa sekä mm kalsiumin ja kalaöljyn saamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oliko kuukautisesi alkaneet ?

ap

Vierailija
4/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin, imetin vielä yli 5 krt/päivä. Toivotusti joten huomasin heti,koska kyttäsin oireita ja tein testejä :) Menkat tuli säännöllisesti silloin. En pystynyt jatkamaan n. kolmen kk jälkeen, tuli kipuja aina imetyksen jälkeen. Se ei kai ole kovin tavallista silti.

Vierailija
5/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen kysymys mullekin. Juuri tänä aamuna oli etova olo, ihan kuin aamupahoinvointi. Menkat nyt ovat muutenkin tulleet todella epäsäännöllisesti synnytyksen jälkeen, viimeíset oli 1,5 kk sitten. Imetän 5 krt päivässä, vauva 9kk. Pelottaa. Tavallaan uusi vauva sotkisi kaikki suunnitelmat, mutta toisaalta aika ihanaahan sekin olis.

Vierailija
6/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin kanssa niin että vauva oli vasta alkanut maistelemaan soseita, eli oli noin 5kk. Yhdet kuukautiset oli olleet ja hedelmöitys tapahtui muutama päivä kk loppumisen jälkeen. En siis uskonut että voin tulla raskaaksi mutta niin vain tulin. Oli se shokki ensin mutta nyt kun katsoo noita veljeksiä joilla siis ikäeroa se reilu 14kk niin tuntuu kauhealta ajatella että olisinkin päättänyt keskeyttää raskauden!! Oikeasti, itse olik vakuuttunut että haluan vain yhden lapsen mutta nyt olen täysin toista mieltä!

Vierailija
7/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain... haaveilen.. no, haluaisimme pian "uuden" vauvan, imetän 7kk ikäistä (myös öisin, vieressä).. menkat ei ole alkaneet, ja ennen ne on alkaneet vasta imetyksen jäätyä pois. Mutta mahaa nippaili kuukautismaiseen tyyliin hiljattain monta päivää, ja tuli valkovuotoa.. olimme ilman ehkäisyä.. :) Seuraavana päivänä tuli kirkasta sitkeää vuotoa tosi runsaasti, mietin oliko se vain spermaa? Vai ovislimaa?

ap

Vierailija
8/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat on alkanu viimeistään 4kk synnytyksestä ja kolme kertaa oon tullu imettäessäni raskaaksi. Jatkoin ja pystyin jatkaa aina imetystä, lopettelin kuitenkin aina n. kuukautta ennen uuden tulokkaan saapumista. Oli muutenkin vähän ahdasta siinä sylissä loppumetreillä. :)

Vierailija
9/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudesti oon tullu raskaaksi imetysaikana. Menkat alkaneet säännöllisinä 6vkoa synnytyksestä, ni ollu helppo havaita raskaus. Oon imettäny myös alkuraskaudesta, mutta alkanu antaa rinnalla lisäruokaa.

Vierailija
10/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsissa neuvolassa annettiin ohje että voisin heti lopettaa imetyksen. Niin sitten tein, enpä ajatellut että voisin jatkaa pidempään! Eikä se ole liikaa sikiöltä 'pois' jo imettäö raskaana ollessaan? Nr 5

Vierailija
11/11 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä