Mitä mieltä nimestä Natalia?
Kommentit (17)
Kaunis nimi, mutta kaikki (3) tuntemani Nataliat ovat olleet jotenkin inhottavia tyyppejä.
Muuten ookoo, mutta venäläiset naiset ovat: Olga, Natalia, Tatjana ja muutama muu nimi. Iso maa. Vähän mielikuvistusta nimien antamisessa.
Mulla 4poikaa ja oon pienestä asti tykänny natalia nimestä.. Nyt olis tyttö tulossa ja tosi vaikea päättää minkä haluais nimeksi...
Mulla 4poikaa ja oon pienestä asti tykänny natalia nimestä.. Nyt olis tyttö tulossa ja tosi vaikea päättää minkä haluais nimeksi...
Eih.. Tulee ihan venäläinen "sanonoko mikä" mieleen... Venäjällä ok, ei suomessa.
Ihana! Ei kelvannut miehelleni, joten tuli Elena:)
Minusta erittäin kaunis ja oikein kansainvälinenkin nimi. Suomessa joillekin saattaa tulla Venäjä mieleen, mutta muualla maailmassa esim. Briteissä Natalie ei ole venäläinen nimi ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:30"]
Laulu Natalia tulee mieleen.
[/quote]
Ajankohtainen!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:34"]
Minusta erittäin kaunis ja oikein kansainvälinenkin nimi. Suomessa joillekin saattaa tulla Venäjä mieleen, mutta muualla maailmassa esim. Briteissä Natalie ei ole venäläinen nimi ollenkaan.
[/quote]
Mutta Natalie ei olekaan sama kuin Natalia. Siis saman nimen versioita kyllä, mutta eiväthän Helena, Elena, Jelena, Hélène ja Helen ole myöskään "sama nimi" vaikka ovatkin versioita samasta nimestä.
Kyllä Nataliasta tulee muuallakin slaavilaisuus mieleen, ei pelkästään Suomessa.
Natalia on kaunis nimi, ja pidän sen venäläisestä fiiliksestä.
Meidän tytön toinen nimi on Natalia ja ihan suomalaisia ollaan.
Hävettää myöntää, mutta kiitos AV:n, minulle tulee tästä nimestä mieleen blogeja (joita en itse edes seuraa).
Vielä muutama vuosi sitten ensimmäisenä olisi tullut mieleen venäläiset Natashat. Kaunis nimihän se on.