Naapurin bileet - vinkkejä?
Joo, tajuan että on vappu ja kaikkea mutta basso jytää niin ettei tulppienkaan kanssa saa nukuttua (huomenna siis aamuvuoroon neljältä herätys) ja parvekkeella ravaa aika nuoren näköistä porukkaa. Kehtaanko mennä näin vappuna valittamaan? Tai pitäisikö soittaa poliisille ihan siitäkin syystä, että en ole todellakaan varma että bilettäjät ovat täysi-ikäisiä? Taitaa olla vappuna muutenkin kiirettä, joten tuskin tulevat.. Pitikin sattua näin huono sää vapulle, kaikki juhlivat sisätiloissa. Ärsyttävää. Onko vinkkejä miten saisin unen päästä kiinni? Tulpat ei siis tosiaan auta ja örveltävät tuossa seinän takana.
Kommentit (13)
Meet mukaan bilesisiin ja sieltä sitten suoraan meet töihin.
mee paistinpannun kansssa naapurin ovelle
Kyllä minäkin poliisille soittaisin ja tosiaan mainitsisin alaikäisistä juhlijoista.
Mitäs jos huolehtisit vain omista asioistasi etkä lykkäisi nokkaasi muiden reviirille, oli alaikäisiä tai ei?
Ihan sama onko vappu vai ei, omassa kodissa on oikeus saada nukkua rauhassa.
Itse soittaisin poliisille vasta puolen yön aikaan elleivät siihen mennessä ole häipyneet.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:30"]
Kyllä minäkin poliisille soittaisin ja tosiaan mainitsisin alaikäisistä juhlijoista.
[/quote] En tiedä ovatko alaikäisiä. Kauhean nuorelta näyttävät mutta olen itse jo niin "vanha" (28) etten osaa arvioida minkä ikäisiä ovat. Lukioikäisiltä näyttävät. Toisaalta täysi-ikäiset lienevät baarissa, ja bileet ovat siis naapurin keski-ikäisen pariskunnan tyttären, iästä ei tietoa, voi olla ihan hyvin 18-19. Enkä tosiaan haluaisi toisten iloa pilata vaikka itse nökötänkin kotona, lähinnä haluaisin oikeasti nukkua.
Ap
Mun mielestä vappuna saa juhlia! Sympatiat aikaisesta herätyksestä tosin. Ehkä kompromissi olis soittaa ovikelloa, selittää että herätys on x tunnin kuluttua ja pyytää jos voisivat laittaa musiikin pois klo 23
Yleensähän hiljaisuus aika on 22 tai 23 eteenpäin ja sitäpaitsi ei täysi-ikäiset välttämättä tähän aikaan ole bbaarissa. Ei me ainakaan vielä oltais ja monet paikathan aukeaakin vasta 22.
Täällä kuunneltu klo 16 asti aivan järkyttävää jumputusta myös. Ei auta korvatulpat ei. Pistim tv:n huutamaan niin täysille ku vaan pystyy mutta jumputus kuuluu silti läpi! 20 min päästä alkais hiljaisuus ja ajattelin itekki mennä nukkumaan. Toivon että naapuri kavereineen lähtee kohta baariin ja saa vihdoin hiljaisuutta...
Mun mielestä tollasista asioista ei pitäis edes joutua sanomaan! Jotku ihmiset on vaan niin saatanan ajattelemattomia ja itsekkäitä paskoja ettei kiinnosta vittuakaan muut ihmiset! Ihan sama onko vappu vai ihan normi viikonloppu, on se kumma kun ei oteta muita ihmisiä huomioon!!!
Kävin nyt sitten ihan asiallisesti tiedustelemassa josko olisi mahdollista yhdeltätoista laittaa musiikkia pienemmälle (hiljaisuus alkaa tuolloin). Selitin tilanteeni ja naapuri oli tosi ymmärtäväisenä. Pahoitteli kovasti ja laittoi musiikin saman tien pienemmälle, nyt ei kuulu kuin ihan vienosti tulppien läpi ja sen nyt kestettäköön :) Ja huomasin, että suurimmalla osalla oli yo-lakit ja/tai haalarit päällä joten eiköhän ihan täysi-ikäistä porukkaa olleet. Loppu hyvin kaikki hyvin, nyt pääsee nukkumaan! :)
Ap
poliisille vaan. muista mainita alaikäisistä, niin tulevat viivana paikalle.