Juon kaljaa yksin kotona. Kysy mitä haluat!
Kommentit (20)
Onko siinä sinusta jotain vikaa, jos juo vappuaattona kaljaa yksin kotona? Halvemmaksihan se tulee kuin jos baarissa joisi kaljaa, yksin tai seurassa...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 21:13"]
Onko siinä sinusta jotain vikaa, jos juo vappuaattona kaljaa yksin kotona? Halvemmaksihan se tulee kuin jos baarissa joisi kaljaa, yksin tai seurassa...
[/quote]
No eipä siinä vikaa ole. Kivempaahan tää toki olisi ystävien kanssa.
Minkä merkkistä kaljaa? Lähetkö mun kans baariin?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:18"]
[/quote]
Jossain mielenhäiriössä ostin Karjalaa :S Joo lähen totta kai! Tuutko hakee mut taksilla?
Ei kysyttävää. Itse syön suklaata.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:35"]
Menee vasta kuralle.
[/quote]
Voip mennä.
AP
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:28"]
[/quote]
Jossain mielenhäiriössä ostin Karjalaa :S Joo lähen totta kai! Tuutko hakee mut taksilla?
[/quote]
Tulisin muuten mutta mulla ei oo varaa taksiin. :S
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Tulisin muuten mutta mulla ei oo varaa taksiin. :S
[/quote]
Voi paska! Mullakaan ei oo. Missä asut?
Teen samaa. Olen jo vartin miettinyt vessassakäyntiä mut ei tästä tule mitään, perse on jumissa ja laiskottaa. Ei raaski lähteä mihinkään ulos kun on aamuvuoro. Mitähän tuolla ulkona tapahtuu, missaanko jotain? (Hki)
Ulkona ei tapahtu mitään hauskaa.. varmastikaan... ainakaan täällä TAMPEREELLA.
Viiniä kitataan täälllä :)
Minäkin istun yksin kotona mutta kaljan sijaan litkin vattuvissyä. Muuten joisin alkoholia ja turruttaisin tunteeni, mutta olen alkoholisti ja mun ei tosiaan kannata ottaa pisaraakaan.
Helkutin säälittävää nyhjöttää kotona ja roikkua jollain vauvapalstalla muun kansan juhliessa ja pitäessä hauskaa. Hymähdys. Ei mulla ihan oikeasti ole kavereita, nyt raittiina vasta huomaan elämäni todellisen laidan ja ketkä jäi, ketkä ei. Mutta tätä tämä nyt vaan on ja se on kestettävä, piste.
Kiitos kun sain floodata.
Niin se kysymys: Onks hauskaa?
Etkö lähde baariin? Mä lähden kohta, meni rahat hukkaan tai ei. En jaksa yksinkään kökkiä himassa.
Mua kakattaa. Menisinkö vessaan heti vai 10 minuutin päästä?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:28"]
Mua kakattaa. Menisinkö vessaan heti vai 10 minuutin päästä?
[/quote]
tee kompromissi ja mene 7,5 min päästä.
-ei ap-
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 00:00"]
Helkutin säälittävää nyhjöttää kotona ja roikkua jollain vauvapalstalla muun kansan juhliessa ja pitäessä hauskaa. Hymähdys.
[/quote]
En oo ikinä tajunnut tätä ajattelutapaa. Jos kaikki muut juhlii, ite on säälittävä jos ei ole fiilistä tai ei muuten onnistu (ellei ole töitä tai muuta selittävää). Mikä edes on arkea ja mikä juhlaa? Milloin kuuluu juhlia? Ehkä pääasia on se että edes joskus on hauskaa.
Kyllä se selvinpäin kotonaolon voittaa.
Ei mitään kysyttävää.
Tolta yhdeltä levis jo maksa ja toinen ulvoo kotona kun mies on ottanut pari kaljaa ja maailma on just kaatumassa kun ei itse pääse kaatamaan ku on paksuna.
Perus vappu :D