Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka olet vanhempiesi ainut lapsi etkä aio tehdä lapsia lainkaan

Vierailija
11.12.2020 |

Mikä sai sinut siihen päätökseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan koskaan halunnut lapsia. Ei siihen mitään erityistä valaistumista ole tarvittu. Olen 36, ei tässä iässä ja työtilanteessa enää jaksaisikaan ylimääräistä rasitetta. Tehköön ne lapsia jotka jaksaa ja haluaa. Eiköhän siihen, että tekeekö niitä lapsia vai ei, ole joku kutsumus tai biologinen kello tai mikä ikinä onkaan paras määrittäjä.

Vierailija
2/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti tahdo lapsia, enkä halua tehdä tämänlaisia päätöksiä sen perusteella, mitä vanhempani asiasta ajattelevat. Eli lapsia ei tule vain sen takia, että vanhempani joskus haluaisivat lapsenlapsia. En koe että vanhemmuus olisi minun juttu, eikä se kiinnosta muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perineet sen :D meinaan jos vanhemmille käynyt kerran vahinko ja se sai riittää, niin miten se lapsi hirveän lapsirakkaaksi kasvaisi myöskään. Tää oli hei läppä sitten.

Vierailija
4/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymyksesi taustalla ajatus, että joku sukulinja kuolee? Moni toivoo tulevansa muistetuksi kuolemansa jälkeen, vaikka monia ei muisteta edes eläessään.

Vierailija
5/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lättäjalat, yliliikkuvat nivelet, keratosis pilaris( https://en.wikipedia.org/wiki/Keratosis_pilaris ) ja en ole kognitioltani mitenkään erityisen briljantti, joten olen määrittänyt itseni genotyypiltäni epätoivottavaksi. Tämän vuoksi lisääntymiseni ei ole toivottavaa.

Vierailija
6/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa niitä tekisin? Yksinkö? - Ei niitä naisia, jotka olisivat heti ja välitömästi varmoja, että ovat halukkaita saamaan lapsen kanssani liian usein ole vastaani tullut.... 

Vierailija
7/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, onko vanhempiensa ainut lapsi vai ei?

Vierailija
8/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia. Asia on ollut minulle aina täysin selvä. N41

Vierailija
9/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nokkela joskus sanoi, että jos haluaa lapsenlapsia, täytyy tehdä itse ensin vähintään viisi lasta. Yksi on steriili, toinen on homo, kolmas on vela ja neljäs on ikisinkku. Viides sitten tekee sen kaivatun lapsenlapsen.

Vierailija
10/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, kaikki sukulinjat kuolevat joskus. Viimeistään kun aurinko menee punaiseksi jättiläiseksi ja kärventää koko planeetan.

Epäilen kyllä vahvasti että ihmisten linjasta ketään eläisi lähellekään tuonne asti.

Vierailija
11/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, kaikki sukulinjat kuolevat joskus. Viimeistään kun aurinko menee punaiseksi jättiläiseksi ja kärventää koko planeetan.

Epäilen kyllä vahvasti että ihmisten linjasta ketään eläisi lähellekään tuonne asti.

Silti sukututkijoille ja sukulaisille suvun lopettaja tulkitaan vanhaksi piiaksi, joka ei ollut kykeneväinen raskauteen.