Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ystävistäni ei kysynyt, mitä teen vappuna.

Vierailija
30.04.2014 |

Eikös se ole vähän outoa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minultakaan. :) mitä sä teet vappuna?

Vierailija
2/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minultakaan. Mummo kyllä soitti ja kysy.

Vierailija
4/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minultakaan :D Kotona vain oleilen.

Vierailija
5/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sitten jotakin mullistavan erikoista? Et ilmeisesti kun täällä laitat aloituksen puoli yhdeksän aikoihin aattona. Jos et ole aikoihin tehnyt juhlina ja viikonloppuina mitään, niin ei siitä "mistään" kukaan jaksa kysellä. Ei yhtään outoa. Entä muuten sinä itse - kyselitkö sinä muilta?

Vierailija
6/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kysyi, yksi tekee tänään tilinpäätöstä töissä, yksi meni katsomaan kuolevaa isäänsä, mä syön kotona munkkia ja simaa. On kiva olla mä. 

Vierailija
7/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:29"]

Ei minultakaan. :) mitä sä teet vappuna?

[/quote]

No, ei oikeastaan ole mitään suunnitelmaa! Ei nuo säätkään vissiin juuri suosi! Mitenkäs siellä? (Kiitos!)

Vierailija
8/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:33"]

Teetkö sitten jotakin mullistavan erikoista? Et ilmeisesti kun täällä laitat aloituksen puoli yhdeksän aikoihin aattona. Jos et ole aikoihin tehnyt juhlina ja viikonloppuina mitään, niin ei siitä "mistään" kukaan jaksa kysellä. Ei yhtään outoa. Entä muuten sinä itse - kyselitkö sinä muilta?

[/quote]

No nimenomaan en tee, kuten fiksuna tyttönä jo päättelitkin. Enkä siis valita. Ihmettelen vain, koska joka ainoana vappuna tähän asti olemme tehneet jotain yhdessä mainittujen ystävien kanssa!

Vierailija
9/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen valittaminen on niin anaalista. Kysy ite mitä sun kaverit tekee! Mistä sä tiiät josko joko sun kaveris, ruikuttava sielunsiskos miettii kotona samaa.

Vierailija
10/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:36"]

Tällänen valittaminen on niin anaalista. Kysy ite mitä sun kaverit tekee! Mistä sä tiiät josko joko sun kaveris, ruikuttava sielunsiskos miettii kotona samaa.

[/quote]

Mitä te teette, mun ainoat oikeat kaverit, av-mammuskat?

Vierailija
11/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin tylsä ja epäkiinnostava. Jos pitäisit edes mielettömät megabileet luxuslukaalissasi mikä on kylän kuumimman baarin yläpuolella ja sinulle olisi tulossa Italialainen jalkapallojoukkue tulossa kylään niin sinulla olisi kavereita hännystelemässä pilvin pimein.

Vierailija
12/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:39"]

Sä oot niin tylsä ja epäkiinnostava. Jos pitäisit edes mielettömät megabileet luxuslukaalissasi mikä on kylän kuumimman baarin yläpuolella ja sinulle olisi tulossa Italialainen jalkapallojoukkue tulossa kylään niin sinulla olisi kavereita hännystelemässä pilvin pimein.

[/quote]

Mutta mulla on! Vartin yli laskeutuu Rooman-kone.

Vierailija
13/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 20:36"] Ihmettelen vain, koska joka ainoana vappuna tähän asti olemme tehneet jotain yhdessä mainittujen ystävien kanssa!

[/quote]

Oletko sinä aikaisempinakin vuosina aina odottanut, että ne muut kertovat, mitä teette?

Ehkä ne toiset nyt ihmettelee, miksi sinä et ehdottanut mitään.

Vierailija
14/14 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minunkaan eikä minusta siinä ole mitään outoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi