Monta sukupuolta mielestäsi on?
Kommentit (87)
Mitä ne muut kuin kaksi sukupuolta sitten olisi?
Ei siihen mielipide paljon vaikuta. Niitä on kaksi loput on vammoja
Mikä oli se kysymys? Otsikossa on kysymysmerkki, mutta ei kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolinen
Intersukupuoliset on myös miehiä ja naisia, mutta heillä on kromosomipoikkeavuus.
Sukupuolibiologien vakuuttamana olen sitä mieltä että sukupuoli on vain tasan yksi ja lokerointi kahteen tai useampaan sukupuoleen on vain meidän ihmisten keksimä keinotekoinen määritelmä.
Enemmän kuin kaksi, koska koko sukupuolen määritelmä on vanhentunut.
Kolmas sukupuoli on tunnettu kautta ihmiskunnan historian, Tyynellämerellä, Aasiassa, muinaisessa Kreikassa, Pohjois-Amerikan intiaaneilla...
Öyhötykselläkin on pitkät perinteet, ei siinä mitään.
sukupuolia on kaksi. Kaikki genderfluidit sun muut on mielenterveyden häiriöitä
Mulla ei ole oikeasti mielipidettä tähän asiaan, se on vielä prosessissa.
Tarkoitatko biologista sukupuolta?
Tarkkuutta aloituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko biologista sukupuolta?
Tarkkuutta aloituksiin.
Ehkä aloitus tarkoituksella jätetty vapaasti tulkittavaksi? Sopii hyvin aiheeseen :)
Kolme.
Mies, nainen ja kaksineuvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas sukupuoli on tunnettu kautta ihmiskunnan historian, Tyynellämerellä, Aasiassa, muinaisessa Kreikassa, Pohjois-Amerikan intiaaneilla...
Öyhötykselläkin on pitkät perinteet, ei siinä mitään.
Antiikin Kreikassa sukupuolia tunnettiin vain yksi. Naista pidettiin miehenä ja tätä perusteltiin mm. ruumiinavauksella.
Kaksi biologisesti. Sosiaalinen sukupuoli on mikä on, se määrittää sinut tässä yhteiskunnassa, ei pippeli tai pinppi.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolibiologien vakuuttamana olen sitä mieltä että sukupuoli on vain tasan yksi ja lokerointi kahteen tai useampaan sukupuoleen on vain meidän ihmisten keksimä keinotekoinen määritelmä.
Miten sitten perustelet sen että naisten ja miesten välinen geneettinen ero on 3% ?
Kaksi sukupuolta on, kehityshäiriöitä ei lasketa sukupuoliksi.