Laskeeko bikinikuva naisella vakavasti otettavuutta tinderissä? Jos etsii parisuhdetta..
Jos haluaa tykkäyksiä 30 + fiksuilta miehiltä niin kannattaako paljastavaa kuvaa kropasta laittaa tinderiin?
Kroppa on hyvin kunnossa, mutta pelkään kuvan aiheuttavan miehissä vääränlaisen reaktion.
Miehet mitä mieltä! Naisten kommentteja en tällä erää kaipaa, kiitos.
Kommentit (17)
Pelkosi ihan aiheellinen sanoisin, että eriyisesti näin "korona -Joulun" alla. - Kai sinulla on miehelle muutakin tarjottavaa kuin ilm. hyvässä kunnossa oleva kroppa? - On minullakin (olen mies) mutta ei tulisi mieleenkään esiintyä ilman paitaa Tinderissä ja sanoa etsiväni vakavasti samalla kumppania (naista) itselleni... - Myönnän olevani myös Tinderin suhteen hieman pessimisti. hakea itselleni sen kautta itselleni vakavampaa suhdetta.
Jos pitää bikineitä kuvissa, niin heti herää epäilys, että mitähän mahtaakaa piilottaa?
Olet oikein vakavasti otettava pano jollekin miehelle, jos tuollaisen kuvan laitat Tinderiin.
Biksukuvilla saa parhaat miehet kiinnostumaan jos kroppa vain on kunnossa. M34
Pelkissä bikineissä esiinyvä naine oli kroppa kunnossa tai huonommassa kunnossa vaikuttaa minun -yksinkertaisen miehen- silmissä vähän epätoivoiselta....
Vierailija kirjoitti:
Pelkissä bikineissä esiinyvä naine oli kroppa kunnossa tai huonommassa kunnossa vaikuttaa minun -yksinkertaisen miehen- silmissä vähän epätoivoiselta....
Heh olin Tinderissä niitä Top5% miehiä ja kauniit, seksikkäät naisten kuvat vetosi eniten.
Tatskat laski eniten kiinnostusta vaikka muuten oli mielenkiintoinen nainen.
Ite en vois olla naisen kanssa joka jakelee alastonkuviaan internetissä huomion takii, tai minkää muunkaa takii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh olin Tinderissä niitä Top5% miehiä ja kauniit, seksikkäät naisten kuvat vetosi eniten.
Tatskat laski eniten kiinnostusta vaikka muuten oli mielenkiintoinen nainen.
Tuskin vetosi meihin, jotka haemme vakavampaa suhdetta. - Niin ja seksikäs ja tai seksikkäästi naien voi esiintyä muullakin tavoin kuin vain pukeutuneena pelkkiin bikineihin (/ ainoastaan alusvaatteisiin); enkä nyt tarkoita vaihtoehtona, että olisi kuvassa ilman rihman kiertämää..
Se yksinkertainen mies
Jos se on sellainen posetuskuva, niin kieltämättä vähän noloa. Kannattaa sen sijaan verhota se tyylikkääksi tilannekuvaksi: rannalla tai altaalla istumassa, kävelemässä jne. Sillai tietty kuitenkin että kroppa ja timmi peba hyvin näkyvillä.
Kannattaa laittaa joku sellainen kuva tai kuva missä suht ihonmyötäiset vaatteet. Muuten miehet tulevat treffeille vain kyylimään kroppaasi nimim kokemusta on.
Miehet olettavat että olet läski jos ei paljastavaa kuvaa. Säästetään aikaa puolin ja toisin kun pistät heti esille mitä on. Tosi turhauttavaa kun miehet tulee treffeille vaan tuijottamaan tissejä tms. Haluan miehen jolle kelpaan tällaisena.
On ollut hyviä rantakuvia ja sitten on ollut myötähäpeää aiheuttavia kotibikinipeiliselfiekuvia. Eli riippuu kuvasta omasta mielestä.
Taidan tulla siihen tulokseen, että en laita.
Ap
Siinä on iso ero onko bikinikuva otettu rannalla vai peilin edessä kotona. Kotipaljastelukuvat laskee fiilikset jos etsii seurustelusuhdetta.
up