Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyhis paikalla

Vierailija
30.07.2006 |

Mites muut? (haapajärvi-kärsämäki)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko myö " vanhoja tuttuja" ?

T: pyhis

Vierailija
2/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että ollaan " aina" samaan aikaan täällä! Ja vielä yöllä...

Mä oon ihan onneton tän netin kanssa, kun aina jumitun koneelle!

t: pyhis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä täällä taas on yhtä sirkusta :s Järkevintä ois kyllä nukkua, mut hoksasin tuossa 1 aikaan että ALAN LEIPOO PULLAA :)))

Viimesia paistelen :)

Vierailija
4/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se varmaan helpompaa leipoa nyt kun on rauhallista! =) Mä mietin kans tuossa aiemmin, että olisin imuroinut ja pessyt lattioita mutta en sitten kehdannutkaan... Päivällä se on tosiaan niin katkonaista hommaa, kun vauva ei viihdy kovinkaan kauaa yksin.

T:pyhis

Vierailija
5/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin niin kauheen kova imuroimaan, kun imuri on vasta vuoden vanha ja nyt jo sano sopimuksen irti :)

Sit varasin kirpparilta kk ajan pöydän ja vein myyntiin tavaraa tänään, kauhea homma! Ensin pestä, silittää ja hinnotella jokainen erikseen...

Vierailija
6/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin kyllä eilen paikallisessa juottolassa joten on ollut aika väsynyt olo tänään... Mies on nyt sit tänään " omalla vuorollaan" .

Ehkä pakotan sen ukon huomenna lapsenvahdiksi ja alan huudattamaan imuria =) Meillä onkin ihan upouusi imuri!

Onko siellä kirpparilla kallis se viikkomaksu vai miten se menee siellä?

Vierailija
7/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa hyvin myytyä koska käy niin paljon ihmisiä. Tai ainakin toivon niin, eka kertaa koitan myydä noita lasten vaatteita pois ku kaapit pursuaa niistä, niin ja omat äitiysvaattet, ne menee aikanki :)

Kun tää suuri citi omistaa niin kauheesti noita vaatekauppoja mistä saa äippävaatetta :///

Vielkö pyhiksellä loikkii se intiaani kaheli ukko :))

Vierailija
8/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos tarkoitat intiaanilla VILIÄ niin eiköhän se vielä elossa ole! En oo kyllä vähään aikaan nähnyt. Se on pelottava, kun se on oikeestikin täysin arvaamaton tapaus! Ulkonäkönsä puolesta se kyllä tällä hetkellä menis ihan täydestä niinä Täydenkuun tanssijoina! =) Se on siis se festivaali... Tänään oli ollut joku esitys keskustassa ja joku nainen oli siinä teipannut käsiinsä kananmunia :D

Mä käyn myös usein siellä kirpparilla katselemassa/ostelemassa vauvanvaatteita. Itselle en oo mitään löytänyt. Meillä täällä ei oo oikein minkäänlaisia kirppiksiä.

t:pyhis

Vierailija
9/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan taas! =)

Vierailija
10/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se inkkari vili on kaamea!!

mä itte vein 50-80 cm pokien vaatteita myyntiin. Jospa ne sais menee :)

Vierailija
11/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jää koukkuun!

Taidampa käydä joku päivä ostamassa ne sun vauvanvaatteet sieltä kirpparilta! =)

Vierailija
12/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia et pääsen vaan niistä eroon. On meinaa kertyny monen monta jätesäkkiä :)

Vierailija
13/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se alkaa olla kokoa 74 :)

No, saapa nähdä milloin sitä jaksais ajella sinne.

Väsyttää aivan älyttömästi, kun menin niin myöhään yöllä nukkumaan (klo2) ja sit heräsin miehen kotiintuloon jo klo 3.45. Ja sitten heräs vauva klo6... Päikkäritkin nukuttiin mutta silti väsyttää... Tänään aion kyllä mennä OIKEESTI nukkumaan vauvan kanssa yhtäaikaa...

t: pyhis

Vierailija
14/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan aikoa saa!! :)

Onko isännällä kova krappe? Jos on niin eiku imuroimaan :p

Vierailija
15/15 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo lapsukaisen tyrkännyt iskän hoiteisiin, että saa itse vähän surffailla! =) Voishan sitä kyllä imuroidakin jos vaan jaksaisin... ;)

Jaahas, nyt tuli vieraita. Täytynee keskeyttää tämä surffailu toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi