Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lasissa? Mitä teette näin vappuaattona? :)

Vierailija
30.04.2014 |

Itselläni olutta. Kotona ollaan miehen kanssa ja kuunnellaan hyvää musiikkia ja syödään hyvin :) Saatiin äsken kuulla ihania uutisia joten olen todella hyvällä tuulella. Mitenkäs muilla menee? Mulla vähän tylsää, siksi AV:llä vietänkin aikaa ennen miehen kotiintuloa.

- vaikka Irmeli 29v

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta raporttia kirjoitan perjantaille, melkein litra mennyt simaa jo tässä istuessa. Aika blaah-vappu näin opiskelijalle, mut ei auta. Tuleehan näitä vappuna joka vuosi.

Vierailija
22/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa ei vielä mitään. Kohta lähdetään vapputulille kylälle, siellä grillataan nakkeja ja juodaan simaa ja "jälkkäriksi" munkit. Täällä on vappu hyvin paljon mannersuomea rauhallisempi. 

Terveisiä saaristosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:33"]

Punaviiniä nautitaan lasten mentyä nukkumaan - ja nautitaan toisistamme If you know what I mean. ;)

[/quote]

Yes I think I know... Sama täällä ;) Ajattelin vietellä tuon miehen myöhemmin, se ei hirveän suuri työ ole :D

- Irmeli

Vierailija
24/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simaa. Ollaan ihan kotona, syödäänmunkkeja, sipsejä ja juodaan simaa. Huomenna mennään vapputorille ja mies on töissä.

Vierailija
25/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta. Olen lopen uupunut teinin haistatteluun ja toiveisiin siitä että kuolisin, kun hänen piti imuroida. Mummonsa vielä rupesi puolustamaan, minunkin pitäisi kuulemma imuroida.

Vedän muutaman vielä ja alan nukkumaan, kunhan olen saanut isälleen ruoan lautaselle. Ja teinille jos isänsä saa pakotettua sen syömään "paskaa ruokaa" jota kuulemma laitan.

Vierailija
26/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkeroa. Lasten kanssa ollaan pelailtu ja herkuteltu, kohta saunotaan, herkutellaan lisää ja sitten katsotaan ehkä telkkua ja pelillaan jotain. Siis urheilua ja lautapelejä tarkoitan peleillä.

Vierailija
27/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä kohta uimaan ja saunaan. Lasissa ei ole mitään ja ruuaksikin vain rainbowkolmioleipä. Ehkä ankean kuuloista mutta oikeasti kaukana siitä :) yYksin vapun. Lapsi kaverillaan. 

Vierailija
28/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On grillatti ja hypitty trampoliinilla. Laseissa mietoja alkoholijuomia ja simaa.

Vierailija
29/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:41"]

Olutta. Olen lopen uupunut teinin haistatteluun ja toiveisiin siitä että kuolisin, kun hänen piti imuroida. Mummonsa vielä rupesi puolustamaan, minunkin pitäisi kuulemma imuroida.

Vedän muutaman vielä ja alan nukkumaan, kunhan olen saanut isälleen ruoan lautaselle. Ja teinille jos isänsä saa pakotettua sen syömään "paskaa ruokaa" jota kuulemma laitan.

[/quote]

Älä välitä. Meillä välillä samanlaista, teinillä ikää 13v. Oikeasti olet hänelle rakkain ihminen.

Vierailija
30/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kohta saunan päälle ja juon siiderin.

Vierailija
31/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä. Lapsella oma vappujuoma(pommac) 

E sin vähän siivosin, laitoin ilmapalloja ja serpentiiniä. Nyt nautinmme lapsen kanssa juustonaksuista ja karkista.

Mies ei ole tullut vielä töistä. Sitten kun kotiutuu illemmalla, niin grillaamme ja otamme kuoharia.

Kotona siis ollaan kaikki tänään. Huomenna mennään syömään ja sitten äidilleni juomaan simaa ja syömään munkkeja.

Hyvää vappua.

Vierailija
32/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä virka on akalla joka ei imuroi ja laita kunnollista ruokaa? Kyllä akkojen hommat pitäs osata tehdä.

Vierailija
33/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:47"]

[/quote]

Älä välitä. Meillä välillä samanlaista, teinillä ikää 13v. Oikeasti olet hänelle rakkain ihminen.

[/quote]

Voi ei :( Jos yhtään lohduttaa niin sulla on sentään lapsi. Mulla hormonihäiriö enkä tiedä voinko saada lapsia :( Se vittuileva teinikin olisi ihan mukava.

No, mies tulee kohta töistä :) Ei me lasta tänään hankita, mutta muuten nautitaan toistemme seurasta.

- "Irmeli"

Vierailija
34/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasissa on kivennäisvettä. Vanhimmat lapset on omissa riennoissaan. Minä, mies ja kaksi nuorinta lasta ollaan kotona. Kohta koristellaan lasten kanssa huushollia ilmapalloilla ja serpentiinillä. Syödään omatekoista pitsaa ja simaa. Pelataan porukalla Muuttuva Labyrintti- peliä.

Vierailija
35/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä 24:lle, eli teinin äidille!!!

Mä vein juuri oman teinini ja kaverinsa asemalle, lähtivät siitä stadiin, sanoivat etteivät dokaa... No, jää nähtäväksi. Esimurkku pelaa huoneessaan, harvinaista herkkua, kun sai luvan pelata vaikka läpi yön, joten sitä tuskin näkee kun vasta illemmalla, kun alkaa nälättää.

Kaadoin juuri lasillisen punkkua, palstailen tässä aikani, sitten katson leffan ja painun unille.

Vierailija
36/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin munkkikahvit miehelle ja minulle n. 20 minuuttia sitten, mutta mies istuu edelleen pelaamassa tietokoneella. Kurkkua kuristaa.

Vierailija
37/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juoksulenkillä. Korkkasin pikkulasin kuoharia heti lenkin jälkeen :D Ihan perus iltatouhuja 10kk vauvan kanssa. Suihkuunkaan en ole ehtinyt vaan olen yhä hikisissä lenkkivaatteissa. Kun vauva nukkuu, juon punkkua ja vaikka palstailen ;)

Vierailija
38/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujenhuoneella. Saatiin me simaa...

Vierailija
39/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri edessä ja pitsa tilattu. Kotona menee tämä Vappu, kun silmäluomi on tulehtunut pahasti enkä kehtaa ihmisten ilmoille mennä.

Mies tulee parin tunnin päästä kotiin, joten siihen saakka yksin.

Vierailija
40/44 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholitonta nikolaita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan