Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bipolaarin kanssa eläminen

Kastanja
11.12.2020 |

Millaista teidän elämä on bipolaarisen kumppanin kanssa? Etenkin 1.tyypin? Olen ihan loppu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

Vierailija
2/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa oli. Ja huono vanhempi myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin kaikki kirjoittajat. Miksi olette loppu ja miksi oli kamalaa?

Vierailija
4/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tyyppi yleensä pysyy hoitotasapainossa lääkityksellä jos vaan ottaa ne.

Vierailija
5/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamattomuus, epäaidot tunnereaktiot, aaltoilu mielialassa, valtava itsekeskeisyys ja pähkähulluus, ei realitteetteja.

- Ap (kastanja -nimimerkki vietiin juuri 😅)

Vierailija
6/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo toimii hyvin narsistiseti. Itsekkyys ja empatiakyvyttömyys. Hurmaava ensin mutta uuvuttava lopulta sairastuttaa läheiset masennukseen .

Vierailija
7/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhaako ees taas

Vierailija
8/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ykköstyyppi ole se rajumpi? Pysyykö se lääkityksellä kurissa?

Vierailija
9/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke bibolle

Vierailija
10/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bipo toimii hyvin narsistiseti. Itsekkyys ja empatiakyvyttömyys. Hurmaava ensin mutta uuvuttava lopulta sairastuttaa läheiset masennukseen .

Millä tavalla itsekäs? Entä miksi läheiset masentuu mielestäsi?

Vierailija
11/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lopettettasi tuo yleistäminen jooko. 

Vierailija
12/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän täysin normaalia elämää kera perheen ja vakituisen työpaikan. Toki, sinun pitäisi kysyä mieheltäni, mutta vastaus olisi sama.

Järkyttävän ajattelematonta väittää kokonaisen ihmisryhmän olevan huonoja vanhempia! Näinkö opetat myös oman lapsesi ajattelemaan?

Minun lapseni kunnioittaa ihan jokaista.

T. 2. Tyypin kaksisuuntainen.

Vierailija
13/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen jolla on jalka poikki on luonteeltaan samanlainen. 🙄

Vierailija
14/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin bipo vain on narsistinen ja empatiakyvytön. Bipolaarihäirön välttämätön sivutuote se ei ole.

Vierailija
15/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon hypossa narsistinen, mutta nykyään tiedostan tämän ja sairauden läpikin pystyn hillitsemään käytöstäni. Koenko että olisin hyvä kumppani. En.

Vierailija
16/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon hypossa narsistinen, mutta nykyään tiedostan tämän ja sairauden läpikin pystyn hillitsemään käytöstäni. Koenko että olisin hyvä kumppani. En.

Kiitos rehellisyydestä. Hypossa kumppanini puhuu vain itsestään, omista asioistaan ja ei ole yhtään kiinnostunut minusta. Äänensävykin muuttuu ja puhetta riittää.

Ap

Vierailija
17/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon puhetulva ja käsittämätön itsekehurumba ovat kammottavia. Loputon, taukoamaton höpinä ja täysin uskomaton oman itsensä korostaminen. 

Muut eivät kiinnosta yhtään tai heitä pidetään ääliöinä.

Ei kokemusta parisuhteesta, mutta kammottava omainen.

Vierailija
18/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse se ykköstyypin ihminen. Tiedän, että turvattomassa suhteessa olen itse huonoimmillani ja maaninen tippuen sinne masennuksen syövereihin oikein kunnolla välillä. Turvallisessa suhteessa olen täysin normaali. Miesystävä ei edes tiedä tästä sairaudestani, vaikka eläkkeelläkin sen takia olen.

Vierailija
19/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä esimerkiksi syyttää _omasta käytöksestään_ jotakuta toista, sinä sentään tiedät kuka oli syyllinen.

Se on jo paljon enemmän kuin monella muulla.

Vierailija
20/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Elän täysin normaalia elämää kera perheen ja vakituisen työpaikan. Toki, sinun pitäisi kysyä mieheltäni, mutta vastaus olisi sama.

Järkyttävän ajattelematonta väittää kokonaisen ihmisryhmän olevan huonoja vanhempia! Näinkö opetat myös oman lapsesi ajattelemaan?

Minun lapseni kunnioittaa ihan jokaista.

T. 2. Tyypin kaksisuuntainen.

Tässä on tarkoitettu ihan kokemusta yhdestä 1 tyypin biposta. T: 2 tyypin bipo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän