Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi silikonirintoja ja kalanakkihuulia otetaan?

Vierailija
11.12.2020 |

Antakaa järkeviä syitä, itse en niitä löydä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ollaan epävarmoja itsestään ja pelko siitä että ei kelpaa tai riitä.

Vierailija
2/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei olla itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanakkihuulet :DD apua, kiitos ilmaisusta. Vastausta kysymykseesi en kyllä osaa antaa.

Vierailija
4/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma itsestään, ketään ko härpäkkeet eivät vielä ole kaunistaneet. Jos olet oikeasti itsevarma, et tämmöisiä tarvitse. Varsinkin ne huulet, ai että...

Vierailija
5/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.. Miellyttämisen halu? Omaksi iloksi? Mikä tahansa voi olla syy. Mulla idea huulitäytteisiin lähti jo yläasteelta jossa pojat naljaili ohkasista huulistani etteivät ne tunnu koskaan hyvältä pen.ksen ympärillä.

Vierailija
6/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo syy, koska juuri tuollaisille huulille nauretaan, ei ihastella.

Vierailija
7/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalanakkihuulet :DD apua, kiitos ilmaisusta. Vastausta kysymykseesi en kyllä osaa antaa.

Onk sulla joku hätä, kun apua pyytelet?

Vierailija
8/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs ne minkinpimpsankarvoista tehdyt "ripset" aikauhee

Vierailija
9/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo syy, koska juuri tuollaisille huulille nauretaan, ei ihastella.

Nimenomaan. Kun kuvissahan nuo törröhuulet ovat jokaisella aivan hirvittävät, niin katsooko joku oikeesti että "ei vitsi miten mageet törröttimet, mäkin haluun!!!"

??????

Vierailija
10/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto.. Miellyttämisen halu? Omaksi iloksi? Mikä tahansa voi olla syy. Mulla idea huulitäytteisiin lähti jo yläasteelta jossa pojat naljaili ohkasista huulistani etteivät ne tunnu koskaan hyvältä pen.ksen ympärillä.

Olisit sanonut, että imekää itse!

Vierailija
11/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät naiset luulee että silikonit ovat kuin isot kiinteät luomutissit mitkä ovat äärimmäisen harvinaiset, varsinkin suomalaisilla naisilla mitkä enemmänkin muistuttavat syöttöporsasta töpseli kärsineen.

Luomut pikkutissit on mun mielestä miljoona kertaa paremmat kuin kaksi kumipalloa! Älkää hyvät naiset sortuko kumipalloihin. Onko vain nuorten naisten juttu kun itsetunto ei ole vielä kehittynyt?

Kiitos vaan kun meillä joillain on LUOMUpallot luomujen piukkutisujen sijaan. Lopettakaa tuo isojen luomujalkapallotissien haukkuminen ja leimaaminen epäluonnollisiksi.

Vierailija
12/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli miesten takia otit, näinhän ne useimmat....

Vierailija
13/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät naiset luulee että silikonit ovat kuin isot kiinteät luomutissit mitkä ovat äärimmäisen harvinaiset, varsinkin suomalaisilla naisilla mitkä enemmänkin muistuttavat syöttöporsasta töpseli kärsineen.

Luomut pikkutissit on mun mielestä miljoona kertaa paremmat kuin kaksi kumipalloa! Älkää hyvät naiset sortuko kumipalloihin. Onko vain nuorten naisten juttu kun itsetunto ei ole vielä kehittynyt?

Kiitos vaan kun meillä joillain on LUOMUpallot luomujen piukkutisujen sijaan. Lopettakaa tuo isojen luomujalkapallotissien haukkuminen ja leimaaminen epäluonnollisiksi.

Mikä tahansa luomutissi ON parempi kuin kumipallot. Yleensä ne kumipallot vain hankitaan kun on pikkutissit luonnostaan.

Vierailija
14/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään varten ottavat 😁

Vierailija
15/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkäsellä kauheimmat kalanakkihuulet...

Vierailija
16/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain sellaisen teorian, että tietyissä piireissä (Rich Housewives of milloin mikäkin seutu) siloitus- ja täyteaineiden käytön ymmärretään ihan hyvin menneen liian pitkälle, mutta siitä onkin tullut tietynlainen statussymboli, että sulla on rahaa laittaa naamasi siihen kuntoon. Yritin etsiä linkkiä, mutten löytänyt. Oli mielenkiintoinen artikkeli.

Vierailija
17/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kärdäääshiäänisen kauneusihanteen mukaan tissien pitää näyttää perseeltä, huulien turvoksissa olevalta pimpslooralta ja perseen kahdelta jumbokokoiselta jumppapallolta.

Vierailija
18/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on luonnostaan sellaiset pulleat huulet, mitä monet ottaa täyteaineilla. Ennen ihan tykkäsin niistä, mutta nykyään harmittaa, kun useimmat luulevat että olen ottanut jotain lisätäytteitä, vaikka olen aika ulkonäöstä piittaamaton ihminen enkä ikinä teettäisi mitään.

Vierailija
19/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kalanakkihuulet kuin kalapuikkoviikset.

Oikeesti molemmat on ihan pehvasta.

Vierailija
20/32 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset on typeriä ja menevät massan mukana.