Tapasin miehen johon tutustun netin kautta. Vastassa oli kaljuuntuva isomahainen tihrusilmä. Kuva minkä lähetti oli ilmeisesti vuosien takaa.
Kommentit (38)
Epätoivoisia. Kai ne ajattelee että toinen kehtaa sanoa mitään että kunhan tutustuu niin ulkoiset hirveydet anteeksi annetaan.
Onko ap itse nuori kaunis herkkupeppu?
Mekin, ei niin kauniit, ollaan yksinäisiä, ja kaivataan toista ihmistä elämään. Rohkeimmat etsivät seuraa, me muut ollaan hiljaa yksin.
Miksikö kaljuuntuvat, isomahaiset tihrusilmät ovat deittipalstoilla? Ihan villi veikkaus, olisivatko vaikka seuraa hakemassa?
Tekisi mieli kuristaa (minecraftissa, ei oikeasti) tuollaiset ilkeät naiset. Eivät anna kiltille kundille mahdollisuiutta, koska on vähän mahaa ja kaljuuntuva?
Miehet yrittää kaikkea. Jos nainen ei ymmärrä paremmasta saattaa onnistuakin. Heikkoitsetuntoisia ja edellisissä suhteissa lytättyjä naisia on paljon. Niiden itsetunto ja käsitys itsestä on jo poljettu maanrakoon niin eivät ymmärrä tyytyvänsä huonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi ainakin kun tuo ukko. Ap
Sinä olet sisältä ruma ihminen.
Kun katsoo vaikka ruuhka-aikana Prisman asiakaskuntaa, on monen näköistä miestä oman puolison kanssa. Isomahainen kaljuuntuva voi olla vaikka miten kiltti ja hellä, hyvä ruoanlaittaja, mukavaa seuraa.
Isomahaiset tihrusilmät on yleensä alkoholisteja. Luomet alkaa lupsua turvotuksesta ja naaman turpoamisen takia. Maha tulee tunnetuista syistä.
Eihän ap:n aloituksessa ollut kyse siitä, miltä joku näyttää tai onko isomahainen hyvä puoliso tai onko hänelläkin oikeus kaivata seuraa. Kyse on siitä, miksi joku laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta. Jos kerran voi laittaa kuvan, jota ei ole päivitetty 20 vuoteen, voiko myös muissa asioissa kiertää totuutta ja miten paljon? Rehellistä olisi molemmin puolin kertoa avoimesti siitä, millainen on ja jos kuvan laittaa, laittaa sellainen, joka vastaa tätä päivää.
Luultavasti syy on se, että sillä ajantasaiselal kuvalla ei löydy seuraa niin paljon kuin nuoruuden kuvalla, jolal on helpompi päästä treffeille. Ne sitten tuskin johtaa mihinkään, kun käsitys ihmisestä oli ihan väärä.
Jotkut miehet eivät vain koskaan opi miten pinnallisia naiset ovat, se on aivan sama vaikka olisi miten kaunis viisas mieli. Tuollaisissa tilanteissa kun lähtee internetin ulkopuolelle niin kaljuuntuvalla kehopositiivisella miehellä pitää olla joko todella paljon varallisuutta, jokin todella merkittävä toimi tai erityisen suuri penis.
On sulla murheet. Minun mies on kaljuuntunut. Sillä ei ole mahaa. Minun mielestä hän on pirun seksikäs 😊. Meidän välillä on uskomaton kemia, jolla ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät vain koskaan opi miten pinnallisia naiset ovat, se on aivan sama vaikka olisi miten kaunis viisas mieli. Tuollaisissa tilanteissa kun lähtee internetin ulkopuolelle niin kaljuuntuvalla kehopositiivisella miehellä pitää olla joko todella paljon varallisuutta, jokin todella merkittävä toimi tai erityisen suuri penis.
Kenenkään silmät ei häviä päästä vuosien kuluessa ja muutu tihruiksi ilman suuria aineenvaihdunnan ongelmia ja siihen on usein selitys päihdeongelmat. Päihdeongelmaiset myös valehtelee sujuvasti kuten ap:lle tehtiin. Ihmisen ulkonäöstä voi päätellä jotain. Terve järkikin sanoo että kaikki ei tuollaisen ihmisen mielessä ole ihan ok. jolle todellisuuden vääristely on noin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap:n aloituksessa ollut kyse siitä, miltä joku näyttää tai onko isomahainen hyvä puoliso tai onko hänelläkin oikeus kaivata seuraa. Kyse on siitä, miksi joku laittaa kuvan, joka ei vastaa todellisuutta. Jos kerran voi laittaa kuvan, jota ei ole päivitetty 20 vuoteen, voiko myös muissa asioissa kiertää totuutta ja miten paljon? Rehellistä olisi molemmin puolin kertoa avoimesti siitä, millainen on ja jos kuvan laittaa, laittaa sellainen, joka vastaa tätä päivää.
Luultavasti syy on se, että sillä ajantasaiselal kuvalla ei löydy seuraa niin paljon kuin nuoruuden kuvalla, jolal on helpompi päästä treffeille. Ne sitten tuskin johtaa mihinkään, kun käsitys ihmisestä oli ihan väärä.
Ulkonäkö ei ole tärkeintä ihmisessä, mutta ilman rehellisyyttä suhde on tuhoon tuomittu jo alkumetreillä. Minua kenenkään ulkonäkö ei haittaa, mutta valehteleminen on inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
On sulla murheet. Minun mies on kaljuuntunut. Sillä ei ole mahaa. Minun mielestä hän on pirun seksikäs 😊. Meidän välillä on uskomaton kemia, jolla ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Minun mieheni ei ole kaljuuntunut, sen sijaan hänellä on mahaa. Miten se liittyy aiheeseen? Tässä oli kyse siitä, että laittaa profiiliin vanhan valokuvan. Ja joo, ihan varmasti naisetkin laittavat ja blablabla, mutta kun kyse ei olekaan kilpailusta. Ap pettyi ja kertoi miksi pettyi. Hän otti jo opikseen ja päätti, että ensi kerralla ensin videon kautta tapaaminen ennen kuin lähtee live-treffeille. Erinomainen ajatus enkä itse korona-aikana tapaamaan lähtenytkään ilman että ensin on videolla katsottu miten vuorovaikutus sujuu. Toivottavasti myös mies otti opikseen ja laittaa tuoreemman kuvan, niin seuraavilla treffeillä on todennäköisempää, että naisen kiinnostus säilyy.
Kaljuus ei mua haittaa, mutta merkittävä ylipaino haittaa (viestii laiskahkosta ja epäterveellisestä elämäntavasta). Molempien ajan tuhlausta, jos huijaa treffeille vanhalla kuvalla.
Olen monta kertaa treffisivulla jutellessa pyytänyt tuoreen kuvan ennen kuin sovitaan treffit. 99% tapauksissa sitä kuvaa ei koskaan tule, eikä tule treffejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Huijaamisen tuomitseminen ei ole pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ainakin kun tuo ukko. Ap
Miten niin "parempi"? Eihän eri tasoisia ihmisiä ole! Eikös se ollutkaan vain na i s vihapuhetta??
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on aina se, että näiden ketjujen aloittajat on itse kaukana mistään unelmanaisesta.
Muutenhan teillä olisi kovastikin vientiä, ettekä roikkuisi panosaiteilla ja tinderissä
Veikkaan että aloitus on tyhmä provo vaan. Palstan naisvihaajat uskoo ihan mitä vaan :D
Ajatteli varmaan olevansa tasollasi, niin kuin asia lieneekin.