Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kylpylä pienten lasten ja viluisen äidin kanssa?

Vierailija
11.12.2020 |

Jotta elämästä säilyisi jotenkin järjissään, kaipaan suunnitelmaa, että joskus vielä pääsee johonkin. Mitä kotimaan kylpylää te suosittelisitte seuraavilla spekseillä:

- erityislapsi, jonka kanssa ei halua liikkua pitkiä matkoja eli majoitus pitäisi olla lähellä päärakennusta, mielellään jopa samassa
- jopa taaperolle sopiva allas uimalan puolella
- ehkä tärkeimpänä kriteerinä lämmin vesi, en kestä jos lämpötila on vain tyyliin 28-30 astetta, esim. Naantalissa hampaat kalisee

Hinnalla ei tässä haaveessa ole väliä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomussalmi Kiannon Kuohut. Kajaani Kaukavesi. Molemmat täyttää toivomasi kriteerit.

Vierailija
2/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan järkevää lähteä kylpylään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita märkäpuku, jos palelu vaivaa. On sallittu asuste uimahallissakin.

Vierailija
4/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eden Oulussa.

Vierailija
5/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiday club saimaa tai imatran kylpylä. Toimii lasten kanssa tosi hyvin ja ainankaan meidän vilukissa lapsi ei ole koskaan palellut noissa.

Vierailija
6/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti niissä lasten altaissa tarkenee aika hyvin. Sitten kun on siellä lillunut ja nousee ylös niin voi kyllä tulla vähän vilu. Itse (vilukissana) olen kyllä tarennut esim Kuopion Rauhalahdessa ja Flamingossa ja Turun siinä Tropiikissa(?). Peurunka oli kylmä. Rauhalahti on ehkä parhaat päivänsä nähnyt ja aika pieni, mutta täyttää muutoin nuo kriteerit kuten nuo toisetkin.

Vierailija
7/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kylmä vesi suomen kylpylöissä ihmetyttää muakin! Joo, liian kuuma ei saa olla vaikka kuntouidessa - mutta kylpylään tullaan rentoutumaan eikä se viileässä vedessä ole kovinkaan rentoa! Naantali saa täysin saman tuomion multa, ihan törkeen kylmä se iso allas. Lämpöaltaassa pystyi olemaan mutta se on kurjan pieni.

Pelkästään Tallinnaan kun lähtee niin jopa kuntoaltaiden vesi on lämpimämpää kuin meidän kylpyläaltaiden.

Kyllähän näinkin voi säästää, mutta itse ainakin kävisin useammin kotimaan kylpylöissä jos saisi kunnon vastinetta rahoilleen.

Vierailija
8/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kylmä vesi suomen kylpylöissä ihmetyttää muakin! Joo, liian kuuma ei saa olla vaikka kuntouidessa - mutta kylpylään tullaan rentoutumaan eikä se viileässä vedessä ole kovinkaan rentoa! Naantali saa täysin saman tuomion multa, ihan törkeen kylmä se iso allas. Lämpöaltaassa pystyi olemaan mutta se on kurjan pieni.

Pelkästään Tallinnaan kun lähtee niin jopa kuntoaltaiden vesi on lämpimämpää kuin meidän kylpyläaltaiden.

Kyllähän näinkin voi säästää, mutta itse ainakin kävisin useammin kotimaan kylpylöissä jos saisi kunnon vastinetta rahoilleen.

Menkää paljuun. Siellä on lämmin vesi.

Liian lämpimässä vedessä tulee helposti paha olo. Onneksi suurimmassa osassa kylpylöitä veden lämpötila on siedettävä. Ulkomailla olen joskus törmännyt kylpylöissä paljulämpöiseen veteen, eikä semmoisessa vedessä oikein voi paria minuuttia kauempaa oleilla.

Vierailija
9/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku ehti jo kommentoimaan, että onko järkevää lähteä nyt kylpylään. En kai sanonut, että juuri nyt olen sinne lähdössä...

Ihanan paljon olen saanut vinkkejä, nyt googlaamaan. Lisääkin saa tulla!

Ap

Vierailija
10/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Kylpylä. Sopivan pieni ja rauhallinen kylpylä , lämmin vesi ja on samassa rakennuksessa kuin hotellikin. Hyvä paikka - suosittelen!

Vierailija
11/11 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulangon kylpyläkin on kiva. Melko pieni kyllä, mutta rauhallinen, ja lämmin vesi. Ja hotelli samassa rakennuksessa, yhdyskäytävä välissä muistaakseni.