Onko helsinkiläiset teinit Vapaavuoren mielestä niin huonoja etteivät pärjää etäkoulussa?
Kommentit (24)
Kyllä tämä 1,5 viikkoa olisi tuhonnut kaikkien akateemisen uran. Etenkin kun kouluissa joulua edetävällä viikolla opiskellaan todella paljon.
Osa koululaisista ei etäjakson jälkeen kävisi enää kouluissa edes syömässä ja häiriköimässä vaan jäisivät ostareille jengin kanssa pyörimään täysipäiväisesti. Toisaalta sama populaatio ei peruskoulun aikana opi esimerkiksi lukemaan joten kertoo minkä tason lahjakkuuksista kyse.
Vastahan ne mur hasivat se yhden Koskelassa. Sellasta tapahtuu kun ei olla aikuisten valvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä 1,5 viikkoa olisi tuhonnut kaikkien akateemisen uran. Etenkin kun kouluissa joulua edetävällä viikolla opiskellaan todella paljon.
Äläs nyt. Eihän meillä kotona osata laittaa Youtubesta joululauluja soimaan. Vain opet osaa.
Ongelma on ne vanhemmat, jotka eivät valvo lastensa koulunkäyntiä. Lasten ei pidä kärsiä lisää typeristä vanhemmistaan.
Huoh, vapaavuori ei päätä koulujen käytännöistä millään lailla.
Luulisi että tässä tilantessa otettaisiin huomioon HUS lääkärien mielipiteet. Mutta ei. Puhutaan ainoastaan kuinka joidenkin kotona on niin kamalaa...
Harmittaa että Helsinkiä johtaa tuollainen porukka.
Alaikäisten tappopartiot kiertelevät jo nyt Helsingin kaduilla etsimässä sivullisia uhreja. Vapaavuorella on itsellään senverran rikostaustaa että ymmärtää hyvin miksi lapset on pidettävä koulussa valvonnan alla.
Haluat konties olla itse seuraava jenginuorten uhri?
Mummonpotkijat päästettävä kaduille? Ette taida tajuta minkä kkanssa olette tekemisissä.
- ent. mummonpotkija
Sossulasten ehdoilla mennään. Jos koulu on ainut turvapaikka näille niin ollaan epäonnistuttu kyl pahasti lastensuojelun piirissä. Muutoksia on tultava tähän.
Asun Itä-Helsingissä jossa liikun paljon. Noin 1-2 vuoden välein tulee kohdalle ns. punainen tilanne jossa pahoinpitelyn uhka on todellinen vaikka olen kookas mies. Jos nuoriso lasketaan kaduille voi seuraukset vain arvaoilla.
Juttelin erään apulaisrehtorin kanssa viime viikolla etä opiskelusta. Olen itse aikuisopiskelija. Olen aivan järkyttynyt tästä systeemistä ja sain tietää että kouluilta on kokoajan leikattu rahaa pois, siksi opiskelijoita ei opeteta enää ja kaikki on hankalaa.
Mihin meidän verorahojamme oikein menee ku mikään ei enää toimi?? Jos MINÄ aikuisena en meinaa pysyä kärryllä tämä nykyajan koulun kanssa niin voin vain kuvitella miltä tuntuu pienemmiltä.
Nyt oikeesti!! Kuka heleveti näitä rahoja leikkaa koulutuksesta? oikean elämän puskaradiossa on sanottu että olemme kokoajan menossa kohti maksullinen koulu joka muistuttaa jenkki systeemiä.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiä johtaa vihervasemmisto koska te palikat äänestitte ne siihen asemaan.
Saldona:
Ylläripylläri suljettuja pääteitä -> ruuhkia
Tietyt hankkeet ei etene eli esim. liikennetunnelit
Tietyt älyvapaat hankkeet edistyy vastustuksesta huolimatta -> malmin suon rakennusvimma
Samalla halaillaan jokaista keskuspuiston puuta erikseen ja sipoossa riittäisi kalliota rakennettavaksi muttei vaan pysty koska ei halua.
Keskusta näivettyy koska ideologinen viherapulaispormestari ei tykkää autoista joten ei riitä asiakkaita koska ruuhkat.
Ja tässä vasta alkua.
Joka ongelmastahan nuo syyttää täysin suvereenisti kokoomusta vaikka itse tekevät päätökset varoituksia kuuntelematta.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin erään apulaisrehtorin kanssa viime viikolla etä opiskelusta. Olen itse aikuisopiskelija. Olen aivan järkyttynyt tästä systeemistä ja sain tietää että kouluilta on kokoajan leikattu rahaa pois, siksi opiskelijoita ei opeteta enää ja kaikki on hankalaa.
Mihin meidän verorahojamme oikein menee ku mikään ei enää toimi?? Jos MINÄ aikuisena en meinaa pysyä kärryllä tämä nykyajan koulun kanssa niin voin vain kuvitella miltä tuntuu pienemmiltä.
Nyt oikeesti!! Kuka heleveti näitä rahoja leikkaa koulutuksesta? oikean elämän puskaradiossa on sanottu että olemme kokoajan menossa kohti maksullinen koulu joka muistuttaa jenkki systeemiä.
Olet ehkä kuullut että Suomella on kestävyysvaje? Talous ei enää pysty ylläpitämään hyvinvointivaltion kustannustasoa. Valtio lainaa 20 mrd € vuodessa ulkomaista syömärahaa jotta selviää rahapulassa. Siksi menoja joudutaan supistamaan vielä paljon paljon lisää.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen porukka pitäisi olla?
Helsinki on maan rikollisuuden keskus. Rikollisuus on kansainvälistä. Täällä pitää olla johdossa porukka joka ymmärtää miten rikollisuuden kasvu pidetään kurissa ja osaa soveltaa näitä keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä kuullut että Suomella on kestävyysvaje? Talous ei enää pysty ylläpitämään hyvinvointivaltion kustannustasoa. Valtio lainaa 20 mrd € vuodessa ulkomaista syömärahaa jotta selviää rahapulassa. Siksi menoja joudutaan supistamaan vielä paljon paljon lisää.
Hetkinen nyt!! Pääministeri sanoi että olemme vauras maa ja siksi lahjoitamme miljardeja Italiaan ja Epsanjaan. Väitätkö Marinin hupsutelleen?
Vapaavuori on oikeutetusti huolissan siitä mikä oppimisvaje syntyy kun koulua pidetään etänä.
Syksyllä kirjoitettiin että kevään etäkoulun aiheuttamaa oppimisvaje selvisi kun oppilaat tulivat lähiopetukseen.
Ei se tarkoita että etäopetus on tuloksellista jos opettajat ja oppilaat ovat tyytyväisiä...
Ehkä ne sit jengiytyy ostarille ilman koulua. Hesalaiset on villejä tapauksia.