Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kummankaan vanhempasi näköinen ja/tai muotoinen?

Vierailija
11.12.2020 |

Muistuttavatko kasvosi jompaakumpaa vanhemmistasi? Onko sinulla samanlainen vartalonmuoto kuin isällä tai äidillä?

Vai oletko niitä ihmisiä, joista sanotaan, että sä et kyllä ole yhtään kummankaan näköinen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonpiirteeni muistuttavat hyvin paljon isäni piirteitä. Nenäni on vain hieman pienempi. Äidiltä olen perinyt värityksen (ihon sävy, silmien väri, hiusten väri) ja kulmakarvojen muodon.

Kroppani on melko samanmallinen kuin isänäidillä ja tädillä, ollaan melko rotevia; löytyy rintaa ja reittä. Äitinikin on rintava, mutta hänellä on kapeat jalat ja pieni takamus. Äitiäni olen 1,5 cm pidempi, isän puolen sukulaiset ovat pitkiä. Äidin suvussa on sekä pitkiä että lyhyitä, me olemme äidin kanssa 166/167,5.

Vierailija
2/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut isääni. Tumma ja tulinen, suku tulee Venäjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, Siis niin paljon, että joskus on mulle tuntematon ihminen kadulla kysymään että "ootko sen-ja-sen tyttö?"Ja siis nainen olen. En ole yhtään äitini näköinen, itseasiassa isäni sisaren kanssa aivan samannäköinen, enemmän kuin hänen omat tyttärensä.

Vierailija
4/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selkeästi molempien vanhempieni ja molempien puolen sukulaisten näköinen. Mussa on tosi paljon isän puolen sukunäköä, mutta nykyään, kun nelikymppisenä katson peiliin, ajattelen, että näytän ihan äidiltäni :O

Hauska juttu sukunäöstä: mun vanhempi lapsi (X) oli pienenä hetken perhepäivähoidossa. Kun nuorempi lapsi (Y) meni päiväkotiin, siellä oli eräs lapsi, jonka vanhemmat siskot olivat olleet X:n kanssa samalla perhepäivähoitajalla. Kun he näkivät pikkusisaruksensa päiväkodin ryhmäkuvan, he bongasivat sieltä heti Y:n, ja sanoivat, että tämä on ihan varmasti X:n pikkuveli! Meidän lapsemme ovat oikeasti aika erinäköisiä, mutta silti heissä on olemassa tietty sukunäkö, jonka perusteella heidät tunnistaa heti veljeksiksi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun mulle on sanottu, että näistä lapsista ei voi kyllä erehtyä, että ovat veljeksiä.

Vierailija
5/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suvussa puolet ihmisiä on pitkiä ja luontaisesti hoikkia, puolet lyhyitä pallukoita. Veli ja sisko näyttävät ja ovat samanlaisia kuin nuo pitkät ja hoikat. Myös kasvojenpiirteiltään ja eleiltään ja ilmeiltään. Minä valitettavasti olen lähes identtinen niiden pallukoiden kanssa. Jännää on esim. se, että kaikilla pitkillä on tietynlainen nenä (iso, kapea) kun taas lyhyillä on pieni pyöreä nenä. Muitakin tällaisia piirteiden samankaltaisuuksia on. Pituusero on huomattava. Olen 158 cm, veli on 189 cm ja siskokin 181 cm.

Vierailija
6/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitini pituinen, isäni naama, isäni alaruumiin muodot. Siskoni kanssa ollaan todella erinäköisiä, koska hän taas näyttää kasvoiltaan enemmän äidiltäni ja on minua pidempi. Itse olen enemmän omenavartaloinen kun siskoni taas on päärynä.  Mielestäni kumpikaan vanhemmistani ei kuitenkaan ole päärynävartaloinen .

Vierailija
7/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isänäitini kopio!

Vierailija
8/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän itsestäni aika tasaisesti kasvojenpiirteitä sekä äidistä että isältäni. Mutta vartaloni ei kyllä muistuta kumpaakaan. Isä on pitkä ja harteikas mutta mä oon lyhyt ja tosi olemattomat hartiat. Jopa äiti on mua pidempi. Mutta vaikea muutoin sanoa onko mulla äidin kroppaa ku äiti on ylipainoinen, minä taas oon normaalipainoinen. Äiti ollu nuorena alipainoinen mä taas oon ollu koko elämän normaalipainossa.

Vierailija
9/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen molempien näköinen. Äitini muotoinen päärynä mutta yritän pysyä hoikempana kuin hän.

Vierailija
10/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvoista äitini näköinen, mutta kroppa on vaikeampi juttu. Äitini on lyhyt päärynä, hartioita ei ole nimeksikään. Isäni puolelta naiset ovat olleet aika rotevia ja pitkiä. Minusta tuli pitkähkö päärynä, mutta ei niin pahasti kuin äitini eli hartioita sentään vähän on, mutta on sitten lanteitakin. Väritys tuli jommalta kummalta isovanhemmalta, jotka blondeja. Vanhemmat kun ovat molemmat tummia.

Vierailija
11/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väritys on sama, mutta kasvonpiirteet aivan erilaiset. Vartalonmallissa on jotain samaa, ollaan pitkiä eikä erityisen siroja muttei muodokkaitakaan.

Vierailija
12/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan itseni näköinen ja kokoinen.

Vierailija
13/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isäni näköinen lähes kaikessa, kuin naispuolinen versio hänestä. Äidiltä on vain pituus, sentilleen sama.

Vierailija
14/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena muistutin enemmän isääni mutta nyt 3-kymppisenä olen alkanut muistuttaa vähän aiempaa enemmän äitiäni. Muistutan kumpaakin mutta silti enemmän isääni.

Vierailija
15/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan äitiä lihaksiston rakenteelta ja kasvojen piirteiltä. Muuten olen aika vähän kummankin vanhemman näköinen. Molemmat äiti ja isä ovat vaaleatukkaisia ja vihreäsilmäisiä. Itselläni on tumma ja kiharatukka ja ruskeat silmät. Se on kuulemma fakta, että vihreät silmät ovat hyvin lähellä ruskeaa, joten siinä mielessä on vain sitten korostunut silmien ja ehkä vähän ihon pigmentti enemmän. Isän puolelta on myös tummempaa hiusta, että sieltä varmaan jotain tullut hiuksiinkin.

Vierailija
16/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan isältäni, leuka ainoastaan on äidiltä peritty (ja terveysongelmat). Vartalokin taitaa olla isän puolelta sukua, vaikka ei isältä itseltään. Äiti on omenavartaloinen tikkujalka ja itsellä on vahva päärynävartalo, eli kaikki ylimääräinen rasva on peffassa ja reisissä niin kuin molemmilla tädeilläni ja mummolla.

Pariviikkoinen tyttäreni näyttää myös jo nyt hyvin vahvasti minulta, sama nenä on kuin minulla ja isoisällään. Ei voi äidistä erehtyä. Muista piirteistä on vaikea sanoa, vaikka ilmeet on kyllä ihan samanlaisia kuin minulla lapsena. Mieskin jo totesi, että parempi olisi ollut, jos olisi saanut hänen nenänsä (kun mies on meistä kahdesta se kauniimpi osapuoli) :D Katsotaan mitä aika näyttää muiden piirteiden kanssa.

Vierailija
17/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan vanhempieni näköinen. Sen sijaan ulkonäkö on hyvin lähellä äidinäidin kasvoja ja jopa hiuksia, jopa pelottavan paljon. Koko ja vartalo taas isänäidin puolelta. Naureskeltiin joskus, että jotkut  geenit  ovat hypänneet sukupolven ylitse.

Vierailija
18/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muistuta, mutta poikani on isäni kopio.

Vierailija
19/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä hybridi olen molemmista. Kauniita ihmisiä kumpainenkin, joten ei haittaa että tunnistaa kyllä heidän lapsekseen.

Vierailija
20/20 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoistani olen enemmän äitini näköinen mutta paksut hiukset olen saanut isältäni. Vartalonmalli on x , sitä löytyy lähes jokaisella suvun naisella kummallakin puolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän