Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskauskipu tää nyt on?

Vierailija
29.04.2014 |

Menossa rv 19 ja eka raskaus tietty kun kaikki on niin kummallista. Nyt mulla on kolmatta päivää alavatsassa sellainen jatkuva kipupiste. Ennen ollut sellaisia äkillisiä repäisykipuja, mutta tämä ei mene ohi vaan on koko ajan samassa kohdassa. Mikähän voisi olla? Ihan kuin joku painaisi siihen mutta en tiedä että sisältä vai ulkoa :P miltä ja missä tuntuu liitoskipu? Voiko vauva olla sellaisessa asennossa että jotenkin painaa? Liikkeitä en ole vielä kunnolla tuntenut, sellaista epämääräistä muljahtelua vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla, että kohtu painaa jotain hermoa joka aiheuttaa tämän kivun!

Itselläni oli muutama raskausviikko myöhemmin ensimmäisellä odotuskerralla samanlaista vikaa, mutta kipu oli selkäpuolella ja säteili koko oikeaan jalkaan! Pari viikkoa olin sairaslomallakin kun en pystynyt kävelemään ilman kipuja (olen lähihoitaja joten töissä ollaan jaloilla koko ajan!)

MUTTA jos kipu huolestuttaa sinua paljon, soita neuvolaan ja osaavat sieltä usein sanoa tarviiko käydä lääkärissä yms!

Mulla oli myös sellaista kuukautiskipumaista jomotusta alavatsalla, ja oli kuulemma ihan normaalia kun kohtu venyi yms!

Vierailija
2/2 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin painaa jotain hermoa.

Itsellä oli myös joskus noin 22-25 rv suunnilla tosi kovaa kipua alaselän oikealla puolen, joka helpotti kun painoin kipukohtaa sormella. Se oli itselläni sitä aikaa, kun taaksepäin kallistunut kohtu kääntyi ja samalla kasvoi niin joku hermo taisi tosiaan jäädä paineen alaiseksi siinä. Minulla tämä tosin kesti vain muutaman päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi