Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikat mammat! Tehostartti painonpudotukselle?

Vierailija
29.04.2014 |

Mikä olisi tehokkain tapa potkaista aineenvaihdunta ja laihdutus liikkeelle? Kertokaas nyt läskille parhaat vinkit :) 158/65

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla urheilijan tavalla syömällä vältyt satavarmasti iltanapostelulta.

Vierailija
22/26 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go fat go-dieetti. Se on helppo ja sillä lähtee. Ei ole mikään kitukuuri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg laihtunut äitiyslomalainen vastaa. Mä olen ollut niin väsynyt rikkonaisten öiden jälkeen etten pysty syömään aamuisin mitään ja lähden vaunukävelylle aina tyhjällä vatsalla juotuani vain kolme mukillista kahvia. Meillä ei ole autoa, mutta on vauva ja koira. Kävelen siis ihan joka paikkaan. Imetän myös. Päivällä ja illalla syön paljon erityisesti hyviä rasvoja (pähkinöitä ja avokadoa) ja syön valtavasti jogurttia ja juon maitoa. Tämä ei ole mikään dieetti mutta näin minä laihduin. Olen syönyt mitä mieleni on tehnyt ja liikkunut koska koira ja vauva sitä vaatii. Jumppiin olen päässyt harvakseltaan (noin 2 x vko), mutta silloin kun olen päässyt, niin olen pyrkinyt liikkumaan monipuolisesti tyyliin yhdellä viikolla juoksu ja Pilates, toisella viikolla Bodypump ja Spinning. Vältän ylikuntoa ja herkuttelen jotain hyvää päivittäin. Luulen että eniten mua on laihduttanut alkoholinkäytön vähentäminen, päivittäinen arkiliikunta sekä isoruokaisen vauvan imetys. Ainoa ongelma on, että mulla on kaapit täynnä L-kokoisia kalliita vaatteita, eikä nyt ole rahaa ostaa uusia vaatteita S-koossa. Farkut oli ennen tuumakokoa 30-31 ja nyt tuumakokoni on 26!

Vierailija
24/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:39"]Sellaiset ruokavaliot, joita ei jaksa jatkuvasti kuukaudesta ja vuodesta toiseen ylläpitää ja noudattaa kannattaa ainakin heti alkuun unohtaa. Kannattaa rakentaa ruokavalio omaan makutottumukseen ja mieltymyksiin sopivaksi, mutta ennen kaikkea monipuoliseksi. Ihminen tarvitsee monipuolisesti eri ruoka-aineita ruokaympyrästä, myös niitä hiilihydraatteja, eikä liiallinen ja korostettu proteiininsaanti ole myöskään lopulta hyvä juttu. Monella esimerkiksi karppaus toimii verrattuna sitä edeltäneeseen ruokavalioon, koska on alkanut noudattaa jotain ennalta suunniteltua ruokavaliota jolloin kaloreita tulee väkisinkin laskettua ainakin suurpiirteisesti, eli energiantarve on laskettu ja ruokavaliolle luotu jonkinlainen runko ja malli, jota ei välttämättä ennen ollut. Mitään ihmisen tarvitsemaa ruoka-ainetta ei kannata kieltää täysin itseltään vaan muistaa että terve ihminen on lähes kaikkiruokainen, eli syödä voi mutta kohtuudella. Herkkujakin voi syödä silloin tällöin, mutta kohtuudella ja viisas oppii vaihtamaan epäterveelliset herkut terveellisempiin.

Nopeasti ja tehokkaasti painon saa putoamaan kun lisää kasvisten ja vihannesten määrää ruokavaliossaan, vähentää sokerinkäyttöä, juo riittävästi vettä, syö säännöllisesti, riittävästi ja välttää napostelua. Aerobinen liikunta saa rasvan palamaan ja liikakilot putoamaan, esimerkiksi juoksu, crosstrainerilla polkeminen, pyöräily, sauvakävely ja uinti ovat tehokkaita liikuntamuotoja. Tsemppiä ketjun aloittajalle painonpudotukseen.

[/quote] Kiitos paljon! :) AP

Vierailija
25/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Sallin itselleni herkuttelun eli vapaan syömisen enää vapun ajan ja sitten alkaa läski sulaa! Minähän saan itseni bikinikuntoon kesäksi!

Lisää vinkkejä otan vastaan mielelläni :) AP

Vierailija
26/26 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:54"]

jätät hiilihydraatit lähes kokonaan pois 2viikoksi ja Runsaasti proteiinia ja rasvaa. 2vko jälkeen runsaasti kasviksia ja vähähiilihydraattista, rasvaa kohtuudella.

[/quote]

Proteiinia ei kannata kovin "runsaasti" syödä, vaan kohtuudella. Rasvaa sen sijaan voi syödä sen verran, että on tarpeeksi kaloreita ja olo pysyy kylläisenä.