Missä voi opiskella wt:ksi?
Kommentit (14)
2: Miten sinne pääsee? Onko paljon hakijoita?
Jep, elämänkoulussa. Muista päivittää se fb profiiliisi kun alat opiskella.
Tällä asuinalueella ei ole pubia. Ensimmäinen tehtävä on siis muuttaa?
Ensin on käytävä elämän koulu, jonka suorittamalla pääsee elämän korkeaan kouluun.
"jonka suorittamalla pääsee elämän korkea kouluun" piti tietysti olla.
Mulla koulut käymättä, ei oo nämä elämän koulujen termistöt siksi niin tuttuja.
-7
Otat tatuoinnin ja aloitat tupakoinnin. Pääset noilla jo pitkälle.
WT Yliopisto
Katriinantie 47, Helsinki
Tervetuloa!
WT tieteiden professori
Jannica Jessica Virtanen
Elämän korkea kouluun päästäksesi sinun tulee ensin läpäistä elämän koulu tai sen IB-versio, elämän kova koulu. Suosituimmat elämän koulut sijaitsevat Helsingin Kontulassa ja Itäkeskuksessa, Oulun Toppilassa, Turun Varissuolla sekä Kuopion Petosella.
Kyllä joku kaipaisi hieman enemmän koulua kuin pelkkää elämänkoulua, korkea koulu = korkeakoulu, elämän koulu = elämänkoulu, no ei kai sillä väliä...?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:57"]
Elämän korkea kouluun päästäksesi sinun tulee ensin läpäistä elämän koulu tai sen IB-versio, elämän kova koulu. Suosituimmat elämän koulut sijaitsevat Helsingin Kontulassa ja Itäkeskuksessa, Oulun Toppilassa, Turun Varissuolla sekä Kuopion Petosella.
[/quote]
Olen käynyt Kuopion Petosella, kun sukulainen asui siellä opiskelija-asuntolassa. Onko se hyvä alku? Tietääkseni siellä Petosella pitää asua jossain pyörönkaaren ympäristössä tai lähellä ostaria?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:06"]
Kyllä joku kaipaisi hieman enemmän koulua kuin pelkkää elämänkoulua, korkea koulu = korkeakoulu, elämän koulu = elämänkoulu, no ei kai sillä väliä...?
[/quote]
Eipäs nyt tulla pätemään, selvästi et ymmärrä wt-tieteellisen arvoja. Itse olen jo tässä ketjussa päässyt alkuun ja oppinut, miten yhdys sanat kirjoitetaan wt:llä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:57"]
[/quote]
Olen käynyt Kuopion Petosella, kun sukulainen asui siellä opiskelija-asuntolassa. Onko se hyvä alku? Tietääkseni siellä Petosella pitää asua jossain pyörönkaaren ympäristössä tai lähellä ostaria?
[/quote]
Pub karhun pesästä saa parhaimmat opit, vastaa esim. lääkiksen valmennus kurssia.
elämän korkea koulussa