Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella päiväkotipaikat jaetaan

Vierailija
29.04.2014 |

Oon jo vähän ahdistunut lapsen tulevasta päiväkotipaikasta, vaikka hän ei ihan vielä ole ehtinyt syntyäkään! Asuinalueemme on tunnettu siitä, että päiväkoteihin ei mahdu alueen lapset. Ei edes lähellekään.

Meillä ei ole autoa eikä mulla edes korttia. Työpaikkani sijaitsee kahdeksan kilometrin päässä, jonne menen kahdella eri bussilla. Minun oltava töissä tasan 8.15, joustoaikaa ole minuuttiakaan. Olen työni puolesta se joka vie lapsen päiväkotiin ja hakee sen sieltä. mieheni työajat ovat todella vaihtelevia, usein hän lähtwe ennenkuin päiväkodit aukeavat ja palaa kun ne ovat jo kiinni.

Useat päiväkodit näyttävät aukeavan 7.30. Jos siis meille osoitetaan paikka toiselta puolen kaupunkia, niin en ehdi töihin millään, .. miten te olette oikein ratkaisseet tämän..? Jos paikan saisi lähipäiväkodista tai työmatka varrelta niin ehtisi mutta huonolta näyttää. Millä perusteella paikat jaetaan? Onko jonotusajalla jotain merkitystä? Pitääkö lapsi laittaa 1v päiväkotiin että se pääsisi sinne todennäköisemmin tai siis onko 3v kaikki ryhmät jo täynnä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla