Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä silikoniton shampoo ja hoitis?

Vierailija
29.04.2014 |

Miellellään myös sulfaatiton? ONko sellaista olemassa? Onko luonnontuote shampoot ja hoitoaineet hyviä? Suositelkaa jotain merkkiä tai linjaa?

Itsellä ohuet hiukset mutta niitä on paljon. Hiukset nyt omanväriset eli aika vaaleat. Hieman kuivat latvat. Haluisin myös hyvän tehohoitoaineen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xz

Vierailija
2/5 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä katsomassa Ruohonjuuren tarjonta. Itse käytän arganöljy-tuotteita, esimerkiksi Lovean hoitoainetta. XZ:n olen todennut myös hyväksi markettituotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mitään kampaamo merkkiä tai tasoa? En oikein perusta noista marketti merkeistä.

ap

Vierailija
4/5 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresemme Naturals -sarja on vähäsulfaattinen eikä sisällä silikonia. Näitä tuotteita saa kyllä marketista, joten en tiedä täyttävätkö kriteereitäsi.

Vierailija
5/5 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä -luonnontuotteet. Mulla vaalea hieman luonnonkihara pehko, joka kuivuu kesällä helposti. Sieltä oli hyvä shampoo sellainen missä oli tyrni-hilla-appelsiini, mut kuitenkin jotain öljyisempi. Toinen hyvä vaaleille hiuksille on kamomilla-mandariini-ananas (ei niin öljyinen). Hoitoaineissa saman firman tuotteessa tyrni-mango-hamppu ja itse tykkäsin kaakao-vaniljastakin (tuoksun puolesta). Urtekramilla on vissiin kanssa aika luomutuotteita ja niitä voi löytyä isommistakin marketeista (jos ei pääse jonnekin erikoiskauppaan). Toki kannattaa etsiä itselleen sopiva tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi