Mikä on oikeasti hyvä huulirasva?
Rohtuminen alkoi heti pakkasten myötä. Ostin Blistexin lip relief cream-huulirasvan ja luoja mikä pettymys. Maistuu ja tuntuu kuin olisi hammastahnaa huulissa.
Kommentit (44)
Bebanthen voide. Ainoa rasva mitä huuliini laitan.
Lidlin puikko käytössä, rohtumisia nolla.
Eucerin Aquaphor soothing skin balm, apteekista 45 ml tuubi.
Blistex purkissa on parasta. Ei tuubi.
Vierailija kirjoitti:
Avenen huulirasva, apteekista
Onko minkä makuisia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Bebanthen voide. Ainoa rasva mitä huuliini laitan.
Mä en voi olla töissä valkoisilla huulilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin on erilaisia, mikä hyvä?
ap
Elisabeth Ardenin 8 hour creme. On tyyris, mutta riittoisa ja ihan paras
Lakukissa kirjoitti:
Blistex purkissa on parasta. Ei tuubi.
Saako sitä mistä? Millainen maku ja koostumus? Toi tuubin tavara on kuin hammastahnaa, kuvitelkaa levittää väkevää piparminttuvoidetta huulille, sama vaikutus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Carmex
Saako ruokakaupoista, mille maistuu?
ap
Apteekista saa huulirasvoja joissa on dexpanthenolia, eli samaa tavaraa kuin Bepanthenissa. Toinen hyvä on silmänympärysvoide, joka oikeasti auttaa korjaamaan halkeilevia huulia.
Labello. Olen syönyt 2 Roa-kuuria joten tiedän mistä puhun. Monta kertaa on apteekista tyrkytetty jotain erikois-huulirasvoja mukaan mutta mikään ei ole päihittänyt labelloa. On paksuinta ja siten kestävintä.
Ite olen tykännyt The Body Shopin hamppu huulirasvasta, minun rohtuneille huulille toimii tosi hyvin ja talvisin jatkuvassa käytössä. Hajuun pitää kyllä totutella jos ei ole aikaisemmin käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin on erilaisia, mikä hyvä?
ap
Älä osta Lidlin puikkoa, ne on huonoja. Tai ainakain se two-pack jonka kerran ostin. Ihan perus Labello on musta yllättäen paras. Eucerin apteekista samankaltainen, siinä on suojakerroinkin jos kesälläkin käytät.
Puhdas valkoinen vaseliini. Apteekista.
Tai Nivean valkoinen vaseliinimainen huulitasva sinisessä pienessä peltirasiassa. Marketeista.
talvinen
Ääni Labellolle täältäkin. Muut huulirasvat kelpaavat korkeintaan jalkapohjiin.
Avenen huulirasva, apteekista