Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noin vaikeeta painaa tykkää nappulaa??

Vierailija
29.04.2014 |

Sillä voisit tehdä jonkun yksinäisen päivästä iloisen mutta ei.... Ihmiset on tosi itsekkäitä! 

Itse kyllä saadaan tykkäyksiä mutta kun joku hylkiö kirjoittaa jotain elämästään niin varmaan siellä vaan naureskellaan että hahhhah mikä luuseri. En varmanakaan tykkää. 

Se olisi oikeasti jollekin suuri ilo. Mutta oma perse on tärkein.

on masentavaa avata elämäänsä kun ketään ei kiinnosta. Kiitti vaan, päivä on pilalla.

ja jos joku ei ymmärtänyt niin oli Facebookista kyse. Eilen klo. 17 kirjoitin. Ja odotin. Ja petyin. Taas.

ja ei minulla ei ole muuta elämää, ei yksinkertaisesti ketään. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mun kaveri, tykkäisin.

Vierailija
2/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viestit tippuu aika äkkiä alas, jos paljon ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole facebookissa kun mulla ei ole kavereita sinne listattavaksi.

Vierailija
4/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala...

Vierailija
5/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun päivityksessä ei ollut mitään jännää? Päivitä vaikka silloin, kun olet lähdössä matkalle, hyviin bileisiin tms. Ja tietenkään puolitutun päivityksiä ei kehtaa tykätä, se olisi liian outoa. Hyvien kavereiden päivityksiä voi tykkäillä.

Vierailija
6/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:28"]

Voi herran jumala...

[/quote]

Se on "voi herrajumala" eikä "voi herran jumala"!

Vierailija
7/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea enää edes pitää ihmisistä kun on kaikille ilmaa. Ei minullakaan ole kuin 20 "kaveria" Facebookissa. ehkä syy on minussa. Minussa on jotain luotaantyöntävää. Masentaa tosi paljon. Kai sitä pitää vaan jatkaa pommittamista. Ei saa luovuttaa. Kirjoitan Facebookin täyteen niin ehkä sitten joku huomaa minut :D t.ap

Vierailija
8/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:29"]

No jos sun päivityksessä ei ollut mitään jännää? Päivitä vaikka silloin, kun olet lähdössä matkalle, hyviin bileisiin tms. Ja tietenkään puolitutun päivityksiä ei kehtaa tykätä, se olisi liian outoa. Hyvien kavereiden päivityksiä voi tykkäillä.

[/quote]

en käy matkoilla enkä bileissä. T. Ap

Vierailija
9/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:32"]

Vaikea enää edes pitää ihmisistä kun on kaikille ilmaa. Ei minullakaan ole kuin 20 "kaveria" Facebookissa. ehkä syy on minussa. Minussa on jotain luotaantyöntävää. Masentaa tosi paljon. Kai sitä pitää vaan jatkaa pommittamista. Ei saa luovuttaa. Kirjoitan Facebookin täyteen niin ehkä sitten joku huomaa minut :D t.ap

[/quote]

Miksi sinulle on niin tärkeää tulla huomatuksi jossain facebookissa? Laita vaikka yksityisviestiä niille kavereillesi, jos haluat oikeasti kontaktia. Tuskin tuossa "peukuttamattomuudessa" mitään henkilökohtaista on.

Vierailija
10/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:28"]

Voi herran jumala...

[/quote]

Se on "voi herrajumala" eikä "voi herran jumala"!

[/quote]

Tässä tapauksessa ihan sama...

Vierailija
11/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millanen se sun statuspäivitys sitten oli?

En mä ainakaan kommentoi/tykkää mistään "menin kauppaan" - jutuista.

Ja mitä enemmän ihminen päivittää seinäänsä mitä turhemmilla asioilla, sen varmemmin estän kys. henkilön seinältäni.

Vierailija
12/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle sun tilitiedot niin lupaan katsoa kaikki kuvat ja tykätä niistä :)

Vierailija
13/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin täynnä typeriä tilapäivityksiä, että en viitsi tykätä niistä. Koko FB pursuaa korvista ja olen vakavissani harkinnut sieltä poistumista.

Vierailija
14/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn katsomassa facebookin noin kerran viikossa ja en tosiaan jaksa tykätä kaikkea jonninjoutavaa diibadaapaa. Mitä enemmän laitat turhia päivityksiä niin sitä turhempi olet. Älä siis täytä facebookkia, että sinut huomattaisiin, herätät takuulla vain ärsytystä ja ihmiset estävät sinun päivitykset. Näin itse ainakin teen niille jotka tyrkyttää itseään.

Facebook on vain semmoinen kanava, koita alkaa elämään elämääsi sen ulkopuolella. Ala harrastamaan jotain niin saat elämääsi sisältöä. Tapaa ihmisiä livenä.