Pitäisikö kaasuputken ja merikaapelin hajoaminen hoitaa kiinalaisen varustamon kanssa vahinkoasiana vai pistää Kiinaa vastaan kova asenne?
Vakuutusyhtiö voisi hoitaa kaasuputken ja merikaapelin korjauskustannukset.
Jos asia ei etene määrätyssä aikataulussa, niin sitten ilmoitetaan kiinalaisille, että suomalaisille puolestaan voi sattua vahinkoja merimiinojen kiinnittämisen kanssa, kun niiden kanssa harjoitellaan Suomenlahdella. Eikä niitä vahinkoja kommentoida eikä korvata.
Kommentit (14)
Suurin osa kiinan yrityksistä on oikeasti valtion omistamia koska se on kommunistivaltio. Lasku putkesta ja seurauksista vaan kiinan valtiolle.
Anteeksipyyntö Kremliin ja lasku Kiinalle
Kysymyksesi voi esittää suoraan Kiinalle xD
ministeri taikinanaama hoitaa asian!
Kiinan johto on täynnä vittupäitä, mutta nillä ei oikein ole enää varaa hankkia uusi vihollisia, Enemmistö maailman maista on alkanut suhtautua aika nuivasti, myös Afrikassa, jota Kiinan vittupäät on liehitelleet. Eiköhän sieltä korvauksia tule. Ja varmaan joku random-kapteeni pistetään vankilaan kun ollaan olevinaan pahoillaan.
Petteri menee, ja lyö Kiinalaisille luun kurkkuun. Ai että näen tilanteen sieluni silmin...
EU:n ja Naton pitää asettaa Kiina kauppasaartoon.
Ehkä niillä on sama asenne kuin Viking Linellä: rikotaan toisten saunat eikä korvata mitään.
"Viking Line kiistää olevansa vastuussa merikylpylän vaurioista"
Arvoisat urpot, aluksen lippumaalla ei ole mitään merkitystä, yhtä hyvin se voisi seilata vaikka Bahaman lipun alla. Vastuussa on kapteeni ja varustamo, sekä mahdollisesti se taho joka lahjoi tai kiristi kapteenia hajottamaan putken ankkurilla.
Parhaiten tähän voi vastata sillä että ette osta mitään turhaa Kiinasta, vain niitä asioita joita ei muualta saa. Näin itse toimin ja maksan hieman enemmän jotta saan aina kun mahdollista kotimaista tuotetta kiinalaisen tilalle.
Vierailija wrote:
Arvoisat urpot, aluksen lippumaalla ei ole mitään merkitystä, yhtä hyvin se voisi seilata vaikka Bahaman lipun alla. Vastuussa on kapteeni ja varustamo, sekä mahdollisesti se taho joka lahjoi tai kiristi kapteenia hajottamaan putken ankkurilla.
Kapteeni ja miehistö oli kiinalaisaluksessa venäjän armeijan palveluksessa. Eli tässä tapauksessa on todellakin merkitystä myös lippumaalla.
Suomen pitää hyökätä kiinaan jotta sama ei toistu.
Ensi alkuun voisi vaikka miehittää Pekingin ja käyttää sitä sitten sillanpääasemana lopun Kiinan valtaamiselle.