Jos mies tulee juttelemaan iloisesti aina kun tapaamme, voisiko olla kiinnostunut?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Toiveajattelua tämä on. Toiset ihmiset ovat iloisia, ystävällisiä ja puheluita.
Entä jos ei ole toiveajattelua?
Viimeks ku tarkistin, nii miehel on oikeis olla iloinen ilman, et olis kiinnostunu jostaki toisesta. :) Mut koska miehen kuuluu olla sellane murisija, nii vähä vaikeempi lukee toisen ajatuksii…
Mieheni osoitti kiinnostuneisuutensa niin.
Juttelen monin ihmisten kanssa iloisesti. En ole heihin ihastunut, en todellakaan. Olen muuten iloinen ja ystävällinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen monin ihmisten kanssa iloisesti. En ole heihin ihastunut, en todellakaan. Olen muuten iloinen ja ystävällinen kaikille.
Samoin paitsi jos huomaan jonkun ihastuneen, sitten otan etäisyyttä etten herättäisi turhaa toivoa.
Itse juttelen iloisesti kaikkien muiden kanssa, paitsi sen yhden tietyn naisen kanssa. Juuri hänen kanssaan haluaisin keskustella, mutta ujous estää.
Ilmiannettu asiattomana miesvihana.
Olen mies ja kyllä minä hymyilen joillekin, kun heidän olemus piristää päivääni. No, olen enemmän järjellä ajatteleva, kuin tunteilla käyvä. Minusta on ainaskin turha kuvitella, että olisin innostunut toisesta, kun hymyilen. Todelliset tunteet eivät aina näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin paitsi jos huomaan jonkun ihastuneen, sitten otan etäisyyttä etten herättäisi turhaa toivoa.
Näimpä
Kuulostaa homolta. Ota selvää, onko poikaystävää.
Ystävällisyys on niin harvinaista, että se jo luullaan kiinnostumiseksi ☹️. Normaalia puhua töissä ja muualla olla iloinen ja ystävällinen. Hyvin harvoin se tarkoittaa kiinostusta.
Jos joku on nii se kyllä kertoo...
>80%