Oletko ottanut perjantain vapaaksi?
Kommentit (24)
Piti olla vapaa mutta ei olekaan. Vituttaa ja rankasti. Punon tässä suunnitelmaa miten saisin sen vapaaksi kuitenkin.
Ei tarvitse ottaa vapaaksi, on vapaa muutenkin. Olen opettaja.
Olen ollut sairaslomalla jo pitkään, joten kaikki lomat ovat pitämättä, niin viime kuin tältä vuodelta. Kun tervehdyn jään ilmeisesti lomalle :/
Ei mun pitänyt nelosta peukuttaa, sormi osui plaratessa padilla vahingossa. Vapaa on, juu tuo perjantai. Ihan määrätysti vielä, en vaikuta itse asiaan. Mutta kivojan nämä pitkät viikonloput on.
Olen aina perjantain vapaalla. 80% työaika.
En ole ottanut, mutta mun täytyy lähteä töistä jo puolilta päivin koska joudun "tuomiolle" eli alkuraskauden ultraan. Vahva epäilys, että mahassa ei ole kaikki ok :(
En ole. Terveydenhuoltoalallakaan ei niin vaan oteta vapaita.
Vieläkö joku tekee töitä, luulin että kaikki olisivat jo kortistossa?
Olen ottanut koko viikon vapaaksi. Myöhäinen talviloma :)
En ottanut vapaata, en tarvitse lomapäivää.
Ei, silloin on artikkelin deadline ja vappuna on niin paljon muuta hommaa, että teen viimeiset korjaukset vasta perjantaina. Kotoa käsin varmaan, meillä ei ole edes ruokala auki töissä silloin.
En, menen mielelläni töihin perjantaina. Olen freelancer, joten jokainen työpäivä on rahaa :)
En tiedä vielä. Pistin just palkanlaskentaan kyselyn että mikä mun lomapäivätilanne on. Jos on pitämätöntä vanhaa lomaa, niin pidän perjantain vapaana, luulen että pitäisi olla pari päivää pitämättä. On mulla kyllä riittävästi tunteja myös työaikapankissa. En tiedä onko puoliso töissä... jos ei ole niin kyllä mä jään kotiin. Nyt se on päätetty :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 07:18"]
Ei tarvitse ottaa vapaaksi, on vapaa muutenkin. Olen opettaja.
[/quote]Eihän se hyvänen aika mikään vapaa ole, vaan opetukseton työpäivä.
Juu otin, "etäpäivänä". Esimies istuu eri paikkakunnalla eikä mitenkään valvo työaikojani, joten jos työ alkaa liikaa ketuttaa, otan vähän omaa lomaa.
Olen ottanut koko viikon. Ja vielä neljä seuraavaakin.
Perjantain olen vapaalla. Tosin lauantaina sitten taas töihin.
Tuli otettua. Tarhasta tuli kehoitus pitää kakarat kotona, haluavat pitää jotain suunnittelupäivää.
Yleensä en noista tarhan pyynnöistä piittaa, muksu tykkää erikoisjärjestelypäivistä kun on vähemmän porukkaa ja rennompi meininki.
Kyllä olen.
Viimeinen viime vuoden lomapäivä.