Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deciemin The Ordinary -tilaus karkuteillä. Kokemuksia?

Vierailija
10.12.2020 |

Tilasin itselleni puteleita marraskuun alesta ja DPD:n paketti on vissiinkin nyt Suomessa ja - hukassa! Seurantakoodi kuulema vaihtuu maan vaihtuessa ja ei ole hajuakaan, että mikä taho näitä Suomessa kärrää perille. PostNord, ehken? Tiistaina oli tullut puhelu tuntemattomasta numerosta, johon en ehtinyt vastata, ja se nyt ilmeisesti oli ollut kuski. Ehkä. Ei vastaa enää. En ole saanut sähköpostia tai muuta yhteydenottoa.

Mistä minä nyt lähden pakettiani metsästämään? Onko kenelläkään tietoa, että minkä mutkan kautta Deciemin sälät tulevat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnordilla ne tulevat mutta mulle ei ole kyllä koskaan kukaan soittanut vaan olen hakenut joskus ihan Postnordin konttorilta ja parilta eri pakettipisteeltä (Ärrä ja K-Supermarket). Oletko seurannut niitä linkkejä mitä sulle sähköpostiin tulee?

Vierailija
2/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postnordilla ne tulevat mutta mulle ei ole kyllä koskaan kukaan soittanut vaan olen hakenut joskus ihan Postnordin konttorilta ja parilta eri pakettipisteeltä (Ärrä ja K-Supermarket). Oletko seurannut niitä linkkejä mitä sulle sähköpostiin tulee?

Ja mulle tuli ihan todella nopeasti taas lähetys kun tilasin 26.11., sain shipping noticen 28.11. (pitivät Black Fridayna putiikin kiinni), 30.11. lähti enkuista ja 5.12. oli noudettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hain oman pakettini Matkahuollosta. Omassa lähetysseurannassani näkyy Iso-Britannia > Vantaa jakeluterminaali > Matkahuolto Kamppi > lähi-Matkahuolto

Vierailija
4/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shipping notice tuli lauantaina ja maanantaina sain Your order has been dispatched -viestin, josta sain käsityksen, että joku taho tuo siis ihan kotiovelle. Molemmissa sama DPD:n koodi, joka ei tällä hetkellä enää toimi. 

Vierailija
5/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/4 olin siis minä pakettituskainen :/

-ap

Vierailija
6/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shipping notice tuli lauantaina ja maanantaina sain Your order has been dispatched -viestin, josta sain käsityksen, että joku taho tuo siis ihan kotiovelle. Molemmissa sama DPD:n koodi, joka ei tällä hetkellä enää toimi. 

Siis tämän viikon maanantaina vai? Odottele nyt vielä rauhassa

Vierailija
7/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy odotella. Kiitos vastauksista, järsin kynsiäni ja kyttään sähköpostia :) -ap

Vierailija
8/9 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina tuli Deciemiltä viesti, että paketti on lähtenyt matkaan. Sain maanantaina PostNordilta viestin ”Teille on saapumassa lähetys xxxxxxxxx lähettäjältä DPDGroup...” ja tosiaan se on silloin jo ollut Vantaalla. Ja eilen tuli saapumisilmoitus, että paketin voi noutaa lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä.

Vierailija
9/9 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kerron pakettitarinan loppuun. Tein siis tilauksen 30.11, sain viime viikolla jotain viestejä ja TÄNÄÄN 18.12 paketti on viimein noudettavissa. Seurantakoodin mukaan se on seikkaillut mm. Portugalissa ja sen uskon, kun pakkausta katson. On niin räjähtänyt ja henkitoreissaan, että hyvä etteivät tuotteet tipahtaneet jonnekin Eurooppaan revenneistä kohdista!

Noh, pääasia, että tuli perille. Yleensä vaan Deciemin paketit ovat niin perhanan nopeita, että sitä ei uskokaan... 

-ap