Jokainen lapsi ansaitsisi yli 30-vuotiaan äidin.
Voiko parempaa vanhempaa toivoa kuin terve, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva, itsenäinen, vastuuntuntoinen, yli 30-vuotias ihminen?
Kommentit (10)
Sen ikäinen on jo hyvä ja kypsä äiti.
Täytän kaikki muut kriteerit, mutta olen "vain" 25, uskon silti että lapseni on onnellinen kun elää perheessä, missä hänestä huolehditaan ja missä häntä rakastetaan. Mene ikis nukkumaan.
No jokaisella toki omat mielipiteensä , mutta tunnen kyllä olevani kaikkea tuota vaikka olenkin vasta 29. Ja tiedän olevani myös paljon parempi äiti lapselleni kuin muutamat tuntemani yli 30. Meissä nuoremmissakin on paljon hyviä äitejä
No jokaisella toki omat mielipiteensä , mutta tunnen kyllä olevani kaikkea tuota vaikka olenkin vasta 29. Ja tiedän olevani myös paljon parempi äiti lapselleni kuin muutamat tuntemani yli 30. Meissä nuoremmissakin on paljon hyviä äitejä
Voi minun lapsiparkojani, kun olen heidät saanut nuorempana ;-) Isä oli kyllä 35 kun ensimmäinenkin syntyi, vaikka itse olin 19, joten toimeentulo oli turvattu, niinkin hyvin, että minä sain rauhassa kotiäiteillä ja opiskella niiin kauan kuin halusin.
Ikis jaksaa pyöriä av:lla 24/7 :D Olisi hauska kuulla hänen motiivejaan tehdä näitä aloituksia ja miksi hän ei ikinä laita ketjuunsa yhtään viestiä aloituksen jälkeen?
Olin todella hyvä äiti tyttärelleni 25-vuotiaana opiskelijana. Samoin pojilleni, jotka syntyivät, kun olin yli kolmikymppinen. Provosi on aika tyhmä, ap.
Olipas aika surkea provon yritys.
Mutta mutta, kyllä siihen hyvään vanhemmuuteen muutakin vaaditaan. Mainitut asiat toki hyviä puitteita (ikää lukuunottamatta) lasten hankintaan, mutta pelkkää pintaa.
Miks alle 30 vuotias ei voi olla kaikkea tuota sinun mielestä?