Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävät joiden yhteydenpito on juhlapäivinä toivottelua

Vierailija
10.12.2020 |

Siis tyyliin joku kuva joulukukasta, pääsiäismunista etc. Saako jo poistaa yhteystiedot ja onko muilla tällaisia, vai vedänkö yksin puoleeni näitä ”toivottelijoita”? Muulloin ei kuulu mitään, ei kysytä kuulumisia, ei yksinkertaisesti mitään.

Ja jos joku on tällainen toivottelija, niin voisiko tulla kertomaan mitä saa/ajaa takaa tällä toiminnallaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs sinä, kysytkö sinä heidän kuulumisiaan, vai odotatko, että vain he sen tekevät ?

Joo, soittelin ja kyselin useamman vuoden. Sen jälkeen ajattelin, ettei se tosiaan voi olla minun tehtäväni aina. Ja kas - niinhän siinä kävi ettei minuun koskaan enää otettu yhteyttä, paitsi tuo pakkomielteinen toivottelu jäi. Taivun myös tuon tuttavatasoteorian puolelle, enkä minäkään viihdy paariana. Yhteystiedot siis helevettiin.

Onko tullut mieleen, että nämä ihmiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä sen enempää kuin jouluntoivotusten verran?

Vierailija
22/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi häiritä tuollaiset toivotukset? Et sinäkään mitään kuulumisia kysele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toivottelija ja sillä haluan osoittaa, että ihmiset on mielessäni. Olen uupumuksen takia sairauslomalla eikä muuhun riitä voimat. Minusta myös itsestä on kiva saada toivotuksia. Ei tullut mieleenkään, että joku ajattelisi toivotuksista noin. Ajattelin, että se on kaikista mukavaa, koska miksi ei olisi? :O

Vierailija
24/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ainahan joulukortteja lähetetään eikä kysellä sen enemmän kuulumisia vaan toivotetaan hyvät joulut. 

Vierailija
25/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää illan jatkoa sinullekin!

T. Toivottelija

Vierailija
26/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka sinä eivät taida vielä tajuta mikä kusipää olet. 

Vierailija
27/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot estoon toivottelijoilta niin loppuu se pelleily.

Vierailija
28/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs sinä, kysytkö sinä heidän kuulumisiaan, vai odotatko, että vain he sen tekevät ?

Joo, soittelin ja kyselin useamman vuoden. Sen jälkeen ajattelin, ettei se tosiaan voi olla minun tehtäväni aina. Ja kas - niinhän siinä kävi ettei minuun koskaan enää otettu yhteyttä, paitsi tuo pakkomielteinen toivottelu jäi. Taivun myös tuon tuttavatasoteorian puolelle, enkä minäkään viihdy paariana. Yhteystiedot siis helevettiin.

Onko tullut mieleen, että nämä ihmiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä sen enempää kuin jouluntoivotusten verran?

Tuo nyt näyttäisi olevan ikivanha viesti/koko ketju on vanha, mutta varmasti hänelle on juurikin se tullut mieleen. Ja se rooli nimen omaan _ei_ kiinnosta.

Vierailija
29/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on neljä vuotta vanha.

Vierailija
30/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin hulluilla on tällaista tuttavuuden luokkajakoa, jossa kai sitten viimeisenä tällainen toivottelutaso. Minäkin halusin sieltä helvettiin, voiko turhempia ihmisiä olla. Älä vastaa muutamaan vuoteen, kyllä ne lopettaa. Kuten olet huomannut; kuulumisesi tai mikään muukaan sinussa ei kiinnosta.

No mikset itse kysy hänen kuulumisia? Ootat vaan että muut kysyy ensin sinun. Etkä edes sitten vastaa hänen toivotteluun mitään? Töykeää.

Vierailija
31/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen noita toivotuksia joskus paljonkin, riippuu jaksutasosta. Yleensä kaverit  kuittaavat - kaikki eivät aina.

Näitä ikävämpiä kommentteja lukiessa tuli mieleeni, että voiko olla mahdollista, josko osittain ihan yksinäisyyttäni tahi laumaantumisen tahdosta viestittelen, siis kuitenkin itsekkäistä motiiveista.

Vierailija
32/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton aloitus!

Veikkaisin, että juhlapyhinä toivottelusta pahastuva on itsekin lähtökohtaisesti helkkarin raskas ihminen. Tuollaiselle en laittaisi edes sitä hyvän joulun toivotusta. Murjottakoon im-kuutiossaan.

Vierailija
33/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettelen noita toivotuksia joskus paljonkin, riippuu jaksutasosta. Yleensä kaverit  kuittaavat - kaikki eivät aina.

Näitä ikävämpiä kommentteja lukiessa tuli mieleeni, että voiko olla mahdollista, josko osittain ihan yksinäisyyttäni tahi laumaantumisen tahdosta viestittelen, siis kuitenkin itsekkäistä motiiveista.

Minä teen niin. 

Vierailija
34/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että se puhelin kilahtelisi kertoakseen, että olen tullut nähdyksi.

Vierailija
35/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jakso jolloin en ole pystynyt näkemään ystäviä, ketään heistä, pitkään aikaan. Toivottelulla haluan yksinkertaisesti viestiä että olen täällä jossain toivomassa heille kaikkea hyvää, ei sen kummempaa. Että ovat mulla mielessä.

Vierailija
36/36 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...että se puhelin kilahtelisi kertoakseen, että olen tullut nähdyksi.

Hyvää kaunista unta meille kaikille, pus