Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä helvettiä, satuhäät???
Kommentit (42)
Jotenkin oli niiiiiin junttien meininkiä että huh. Koko ajan odotti, että mitähän tyhmää noi seuraavaks sanoo. Mut sitten, ei ne oikeastaan sanoneetkaan, vaan olivat jollain tapaa oudon sympaattisia ja tosissaan tuossa jutussaan. Hyvänen aika, Suomessa on oikeasti onnellisia ihmisiä, jotka tuntevat ja rakastavat aidosti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihana pari! Puhuivat toisistaan ja venhemmuudesta todella koskettavasti. Kerrankin mies joka halunnut todella lapsia ja sitoutua jo noinkin nuorena :)
Itse etsin vieläkin tuollaista rakkautta vaikka ikää jo 28 mittarissa :/