Mitä Marimekko-tuotteita omistat?
Kommentit (26)
PAL-olkalaukku, Tasaraita- ja Jokapoika-paidat, isompi ja pienempi kukkaro, sekä 3 mariskoolia & 6 mukia joiden nimi ehkä oli Siirtolapuutarha.
Ainakin sateenvarjo ja meikkipussi.
sama täällä. Vaatteita on , no alle 10 kpl, kaikki meikkipussit ja verhot ovat Marimekkoa, muutama korukin, jääkaappimagneetteja, sukkia, laukkuja, pyyhkeitä, kylpytakit jne.
En ole mikään the fani, mutta tykkään kaikista mitä omistan tosi paljon.
Ainoastaan kaksi pussilakanaa ja tarjottimen. Nekin hankittu viimeisen vuoden aikana eli ei kovinkaan runsas saalis.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:01"].
[/quote]Yhdet verhot 70 luvun Marimekkoa. Muuta ei. Ylimainostettu hypetys ja ulkomaista tavaraa suurin osa.
Ei taida olla mitään... Paitsi mikä se mariskooli on?
Pyyhkeitä, heijastin ja penaali löytyy. Vuosia sitten oli myös raitapaitoja, sukkia ja olkalaukku.
Sinisiä Unikko-pyyhkeitä. Ovat parempilaatuisia, kuin nuo meidän muut pyyhkeet.
En mitään, inhoan koko typerää brändiä. No ehkä ne raidalliset trikoolakanat voisin nippanappa huolia.
Joitain lahjaksi saatuja tavaroita ja tekstiilejä. Itse en ole kiinnostunut kyseisen firman muotokielestä ja tyylistä.
Haluaisin tytölle Kurkistus-mekon, mutta liian kallis. Olen vähävarainen.
Niin paljon, että on mahdotonta laskea; verhoja, useita vaatteita, meikkipusseja, penaaleja, pyyhkeitä, mariskooleja, pöytäliinoja, astioita, heijastimia, kaulakoruja ja laukkuja ainakin. Olen fani.
Iso reppu, ostettu noin 22 vuotta sitten. Ollut vähäisellä käytöllä, koska epäkäytännöllisen mallinen. Kaksi olkalaukkua, vanhoja nekin. Meikkipussi ja kirpparilta ostettu raitapaita. Marimekon laukut on hyviä, mutta vaatteet rumia ja huonolaatuisia nykyään. Sisustustuotteista en pidä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:17"]Kamalia tuotteita.
[/quote]Miten tämä vastasi alkuperäiseen kysymykseen?
Yhden anopin aikanaan tuoman patakintaan. En ole mikään Marimekon ystävä.
Olkalaukku ja pikkulaukku, sadetakki, sellainen perusraitapaita ja yksi tunika/mekko/mikälie. Verhoja on kolmet sivuverhot ja yksi kappaverho, samoin kankaista ommeltuja tyynynpäällisiä on kolmet erilaiset (sohvatyynyiksi), joitain kankaita myös odottamassa ompeluhommia. Keittiössä on kaksi erilaista vahakangasta, muutama peltipurkki, neljä pikkukulhoa ja yksi tarjoilukulho sekä muutama keittiöpyyhe. Lisäksi on vielä 4 käsipyyhettä, muutama kylpypyyhe, suihkuverho ja pari tuplasettiä pussilakanoita. Lisäksi on niitä kivituikkuja muutama, eikös nekin Marimekon brändin alle kuulu?
Lakanoita, pyyhkeitä, tarjotin, mukeja, lautasia sekä pari meikkipussia. Lapsella taitaa olla muutama paita. Nämä kaikki ovat lahjaksi saatuja, itse en taida olla mitään sieltä ostanut.
Helpompi luetella, mitä EI ole. Pussilakanat taitaa olla ainoat, mitä ei ole, muuta on kyllä ja paljon!
No vitsit mikä kysymys. Löytyykö Suomesta ainuttakaan suomalaista, joka pystyisi oikeasti laskemaan Marimekon tuotteensa? Ja lähtisi sitä laskemaan?
Vaatteita, astioita, lakanoita, koruja, laukkuja, ihan mitä vaan heijastimista magneetteihin. Enkä edes ole mikään Marimekko-fani.