Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei kyllä nyt jouluta yhtään

Vierailija
10.12.2020 |

Lähinnä ärsyttää kaikki jouluun liittyvä. Naapurien valaistut pihat ärsyttää silmiä, miehen kuuntelemat joululaulut ärsyttää korvia ja eilen leipomani joulutortut ärsyttää vatsaa. Närästys tästä vielä puuttukin. Millä fiiliksillä te odotatte joulua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Ei sitten ole niin minkäänlaista joulufiilistä.

Vierailija
2/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin altistuneeni koronalle, niin kyllä nollasi kaiken joulun pois mielestä. Saa nähdä, tuleeko makuaisti ajoissa takaisin, kun ruoat ne pyhissä aina olleet tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään haettiin juokukuusi ja lisää valoja ❤

Huomenna illalla lahjojen paketointia kun lapset nukkuu.

Vierailija
4/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää joulu tupsahti taas poikkeuksellisen nopsaan. Joka kerta se yllättää. Alan vasta hiljalleen tottua ajatukseen, että on syksy. Kohta se on taas kesä.

Vierailija
5/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa minun ei tarvitse välittää koko juhlasta. Muut järkkäävät sen mitä itse haluavat.

Vierailija
6/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan, anoppi tuli kylään näyttelemään "hassuja" videoita kännykästään, niin kuin niitä ei olisi nähty jo vuonna 1996 tms.

Vierailija
7/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu yhtään siltä, että joulu on kahden viikon päästä. Täysin tyhjä olo on sen suhteen.

Vierailija
8/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa minun ei tarvitse välittää koko juhlasta. Muut järkkäävät sen mitä itse haluavat.

Ps. Oloni on yhtä helpottunut kuin kirkosta erottua. Ei mitenkään voitonriemuinen, vaan luontevan vapaa.

Vierailija
9/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu yhtään siltä, että joulu on kahden viikon päästä. Täysin tyhjä olo on sen suhteen.

Tänä vuonna täysin tarpeeton. Jonain toisena taas ok.

Vierailija
10/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tää joulu tupsahti taas poikkeuksellisen nopsaan. Joka kerta se yllättää. Alan vasta hiljalleen tottua ajatukseen, että on syksy. Kohta se on taas kesä.

juurikin näin. Tänään just koristeita laitellessa ajattelin että just saatiin kesän sato pakastimeen ja 3 kuukauden päästä pitäisi jo laittaa tomaatit itämään. Mahotonta vauhtia juoksee kuukaudet. Ja se edellisen kesän sato pitäis syödä sieltä pakkasesta ja juoda mehut ja käyttää hillot. Aloitetaan sitten se urakka tammikuussa:)

Vierailija
11/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan, mutta lomaviikko tulossa, ja sitä odotan kovasti. Ihan sama onko se jouluna vai ei, nyt sattuu olemaan.

Vierailija
12/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluttaa niin maan perkeleesti.

Vierailija
13/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä vaan nopeasti joulu ohi. Sitten päästäänkin uuteenvuoteen ja odottelemaan kevätkautta <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan