Korjaamo "korjasi" auton, 400€, totesivatkin ettei saaneet vikaa korjattua ja osaaminen loppui.
Joudun silti maksamaan 400€? Miten voi olla niin? Vikakoodin perusteella "korjasivat" mutta ei korjaantunut sillä mitä tekivät.
Kommentit (19)
Vaihda korjaamoa. Itsellekin käynyt noin. Ei ne aina osaa. Ja pakkohan niiden on laskuttaa työajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda korjaamoa. Itsellekin käynyt noin. Ei ne aina osaa. Ja pakkohan niiden on laskuttaa työajastaan.
Ei ole pakko laskuttaa koko summaa jos haluaa pitää maineensa.
Oliko Autosalpa? Tai no, ne olis veloittaneet kyllä enemmän.
Itse käyttämä korjaamo ei laskuttanut mitään, kun ei onnistunut.
Kävin lääkärissä. Mitään apua ei oireisiin tullut. Lääkärikeskus veloitti 500 €.
Nämä on niitä syitä, miksi minua eivät ns. ammattilaiset kyni. Teen kaiken itse. On oikeita ammattilaisiakin, jotka osaavat, mutta on niin paljon kädettömiä "ammattilaisia",joidenka vuoksi en uskalla autoani viedä korjaamolle. Pahimmillaan joku teini vaihtaa jakohihnan, ja moottori laukeaa huolimattomuuden vuoksi vähän ajan kuluttua. Koita siinä todistaa, että oli jättänyt kiristimen pultin löysään. Olen monella alalla nähnyt näitä huithapeleita. En uskalla.
Ja oma oikeudentajuni sanoo, että jos ei vikaa löydä, niin ei pitäisi joutua maksamaan. Mutta kun joutuu. Jos itse ei osaa, ja vie ammattilaiselle, niin pitäisi voida luottaa ammattitaitoon. Se on ihan sama asia, kuin se, että joku tilaa minulta omakotitalon, mutta en osaakkaan sitä rakentaa, vaan siitä tulee hatara lato. Ja sitten laskutan joka tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko laskuttaa, vaan pitää vaihtaa alaa, jos ei hallitse omaa alaansa. Tai tehdä vain öljynvaihtoja ym. No saattaa se vaihtua ihan automaattisestikin, jos ei ole asiakkaita.
Autosta ei ovet auenneet avaimella ja yksi korjaamo yritti kovasti korjata mutta eivät saaneet muuta aikaan kuin laskua. Toisella korjaamolla asentaja vaihtoi avaimeen patterin ja johan toimi. Se on kullan arvoista kun löytää hyvän korjaamon jos ei itse osaa mitään tehdä.
Mikäli tilattu vian korjaus, eikä vikaa korjattu, niin ei tarvitse korjauksesta maksaakaan.
Ovat tutkineet autoa ja koettaneet löytää vian. Eli mennyt monta tuntia. Tässä maailmassa kukaan ei tee töitä ilmaiseksi.
Kuulostaa ihan Konalan autohuollolle.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteys kuluttajasuojamieheen
Sincc
Mikä on kuluttajasuojamies?! :D
Käyttämäni korjaamo oli printannut ohjeet netistä siitä miten korjaus tehdään. Rikkoivat sitten tuulettimen samalla ja jouduin viemään muualle.
Jotain espanjankielisiä. Espoon Kivenlahdessa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä syitä, miksi minua eivät ns. ammattilaiset kyni. Teen kaiken itse. On oikeita ammattilaisiakin, jotka osaavat, mutta on niin paljon kädettömiä "ammattilaisia",joidenka vuoksi en uskalla autoani viedä korjaamolle. Pahimmillaan joku teini vaihtaa jakohihnan, ja moottori laukeaa huolimattomuuden vuoksi vähän ajan kuluttua. Koita siinä todistaa, että oli jättänyt kiristimen pultin löysään. Olen monella alalla nähnyt näitä huithapeleita. En uskalla.
Ja oma oikeudentajuni sanoo, että jos ei vikaa löydä, niin ei pitäisi joutua maksamaan. Mutta kun joutuu. Jos itse ei osaa, ja vie ammattilaiselle, niin pitäisi voida luottaa ammattitaitoon. Se on ihan sama asia, kuin se, että joku tilaa minulta omakotitalon, mutta en osaakkaan sitä rakentaa, vaan siitä tulee hatara lato. Ja sitten laskutan joka tunnista.
Jos menet yksityiseen lääkäriin ja pyydät ottamaan vaikka magneettikuvan niin etkö maksa, jos vikaa ei löydykään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sincc
Mikä on kuluttajasuojamies?! :D
Pitäähän yrityksilläkin olla joku edunvalvoja kusettavia asiakkaita vastaan.
Voisitko nyt kertoa mikä korjaamo, NIMI ja paikkakunta.
Sincc