Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vappua pakko juhlia?

Vierailija
28.04.2014 |

Mulla ei olisi mitään syytä olla juhlimatta. Vapaata on töistä ja opiskeluista, ei ole lapsia joita tarttis hoitaa eikä muutakaan hyvää syytä. Kaikki koko ajan hössöttää että mitähän kuoharii sitä ostaisi ja millaista serpentiiniä yms. Mä en jaksa. Haluisin vaan olla kotona hiljaisuudessa ja kattoo vaikka telkkaa. Mikä mua vaivaa??? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juhlinut enkä myöskään kokenut mitään paineita juhlia. Miksi pohdit muiden odotuksia?

Vierailija
2/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Itse aion tehdä pihatöitä, jos sää suosii. Seuraava päivä on taas työpäivä. Olen maalaistalosta kotoisin ja silloin Vappu oli perinteisesti se päivä, jolloin joutui joko viljansiemen lajitteluun tai valkkaamaan potunsiemenet. Oli näes koulusta vapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei oo kuin kuolla ja maksaa veroja. 

Vierailija
4/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupoliisi ei tule ovelle, vaikkei juhlisi, mutta juhlat rytmittävät mukavasti vuotta. Voihan sitä vappua juhlia, vaikka ostamalla jotain herkkuja television katselua ryydittämään.

Vierailija
5/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin saa hyvällä omallatunnolla lähteä juhlimaan ja haistelemaan ulkoilmaa ystävien kanssa! Ole rohkea ja repäise kerrankin, täällä eletään vaan kerran. Tv:tä ehtii kattoo koska vaan mutta vappu on vaan kerran vuodessa!! :)

Itse ainakin odotan jo innolla, lapsikin innoissaan kun pääsee mummolaan syömään munkkeja ja muuta hyvää. Äiskä pääsee viihteelle ;)

Vierailija
6/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itsehän en juhli. Aatteellisista syistä. 

Vitun paskoja muutenkin kaikki tollaset juhlat. 

Vierailija
7/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT örveltää omassa oksennuksessaan kellastuneet yo-lakit päässä... öö, voin just ja just jättää vapun väliin

Vierailija
8/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vietän vapun töissä.. eli ei ole PAKKO juhlia :D

Vierailija
9/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksais tapailla ketään minkään syöminkien merkeissä, tai että meille tulis joku kylään. Ymf, toivottavasti kaikki pysyy pois...

Oman perheen kesken voidaan syödä nakkeja suoraan kattilasta, perunasalaatin teen ite, lapselle ostan etolasta foliopallon. Riittääkö?

Vierailija
10/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli vappua. Yhden kerran elämässäni olen ollut Kaivarissa tms. Mutta eipä enää mitään. Ehkä simaa voisi ostaa, koskan pidän siitä ja nyt sitä saa.

Vierailija
11/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ja uusi vuosi on pahimmat pakko juhlat.

Vierailija
12/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:23"]

Pakko ei oo kuin kuolla ja maksaa veroja. 

[/quote]Eikä niitä verojakaan ole pakko maksaa.

Vierailija
13/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juhlitaan pitkästä aikaa,kun kerrankin on töistä vapaata. Miehen kanssa puokkiin on miniskumppapullo ja ruoan kanssa vinkku, vähän parempaa ruokaa ja toki lasta varten on ilmapallot,serpentiinit ja herkut :)

Vierailija
14/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin juhlitaan. Onhan se vähän pöllöä olla juhlimatta jos kerran on vapaata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan