Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä otan vastaan

Anni-Elina
10.12.2020 |

Hei, olen 26v nainen, riskit kiihottaa mua suuresti. Oon kohta lähdössä kotoa johonkin, himot huutaa orgasmia ja voi olla että "joudun" siihen himoon kohta vastaamaan. Antakaa vinkkejä paikoista joissa olis kiva helpottaa oloa ja jonkinlainen nähdyksi tai kuulluksi tulemisen mahdollisuus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkipolulle "kävelemään". Raskas huohotuksesi ei ohitettavaa ihmetytä ellei satu huomaamaan että kävelet reippaasti toinen käsi haaroissa.

Vierailija
2/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rauhallinen ja mahdollismman sokkeloinen näyttelytila, museo, tms. Erittäin kiihottava ympäristö harrastaa seksiä riskillä että tulla yllätetyksi. Lisäfiilistä tuo se että on täytyy yrittää olla mahdollismman äänetön vaikka mieli tekisi huutaa himosta ja nautinnosta. Myös kirjasto toimii, mistä tuli mieleen että ei ole tullut käytyä Rikhardinkadun kirjastossa aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä autolla kaupungin keskustassa vailla määränpäätä, AP

Vierailija
4/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan sovituskoppi? :o Ite kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, nii kaupois käynti ahdistaa, mut ajatus ittesä kanssa leikkimisestä sovituskopissa kiehtoo. :)

Vierailija
5/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon joskus kokeillut ja viereisessä kopissa kävi joku, en tiedä huomasiko mitään, hiljaa yritin tietysti olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi