Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas yksin viettää pikku joulut. Tämä on jo 5 vuosi.

Vierailija
10.12.2020 |

Olen niin umpikyllästynyt tähän tilanteeseen. Olen todella yksinäinen, tällä hetkellä etätyössä. Meen aina sittn baariin istumaan ja katsomaan kuinka muilla on kivaa ystäväporukoiden kanssa.

Otan yleensä vain vettä tai mehua, en tykkää juomisesta mutta kun on pakko päästä ulos kotoo. Olen sosiaalinen, pirteä, nuori nainen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin juhannukset, ystävänpäivät, joulut, uudetvuodet. Mä toivon joka päivä että muhun iskis salama ja kuolisi. Tämä elämäni on sietämätöntä kidutusta tämän yksinäisyyden takia.

Vierailija
2/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän ei mennä baariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään harrastusta, työkavereita? Perhettä, sisäruksia?

4/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen nuori nainen ja menet baariin yksin istumaan juomaan vettä? Okei...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin juhannukset, ystävänpäivät, joulut, uudetvuodet. Mä toivon joka päivä että muhun iskis salama ja kuolisi. Tämä elämäni on sietämätöntä kidutusta tämän yksinäisyyden takia.

Mitä jso verkostoituisit jossain netti keskustelupalstalla, siis joku erilainen kuin vauva.fi. Entä facebookin kaveri ryhmät? Siellä on paljon samassa tilanteessa olevia. Voi tehdä etsin kaveria ilmoituksen.

Vierailija
6/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole some, otin FBt pois minulla ei ollut tarpeeksi ihmisiä niissä listoilla, mua jopa luultiin trolliksi kun sivuni oli niin laimean näköinen eikä siinä ollut kuin muutama ihmistä, harrastuksiin kuuluu tanssiminen, sisustaminen ja ulkoilu.

Minulla on vanhemmat ja sisarukset, heillä on oma elämä eivätkä oikein ole musta kiinnostuneita. Ystäviä ei ole, he kaikki katosivat samaan aikaan kun yks perusti perheen, toinen  muutti ulkomaille ja kolmas sai miehen. Siinä sitten katosivat kaikki.

Vierailija
7/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä tätä enää!

Vierailija
8/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teillä ennen pandemiaakaan ollut työpaikan pikkujouluja?

Vierailija
9/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, työelämässä ei ole koskana ollut  mitään yhteistä, kaikilla on jo valmiiksi omat perheet ja porukat.

Vierailija
10/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity nuorkauppakamariin, taatusti saat ystäviä, järkevää tekemistä ja bileseuraa.

Vierailija
11/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen umpikyllästynyt ihmisten puhumattomuuteen. En tajua miksi nykyään ei voida soitella toisilleen ja puhuu askaa??? Vai onko ihmisillä niin kiire hioa omat kulissit somea varten ettei ehitä vanhan ystävän kanssa olla??

Vierailija
12/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään samaa tilanne?

Vierailija
13/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ja pirteä? Ei kyl siltä kuulosta.

Vierailija
15/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään samaa tilanne?

Ei.

Vierailija
16/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sun sisustusharrastuksesta!

Mua kiinnostaa aina kun joku sanoo, että harrastuksena sisustaminen.

Teetkö toisille ihmisille sisustussuunnitelmia vai laitatko kodin uuteen uskoon kerran kuussa?

Löytyisikö sisustamisen puitteissa mitään harrasteryhmää?

Vierailija
17/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Sosiaalinen nuori nainen ja menet baariin yksin istumaan juomaan vettä? Okei...

häh?? Mitä sä tällä tarkoitat? Ymmärrätkö etten halu juoda koskan en tykkää? Silti mun on pakko mennä ulos, pää hajoo kotona.

Käyn usein kirjastossa, kauppakeskuskissa ja baariin. En halu juoda, kunhan on jotain vain lasissa.

Vierailija
18/18 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää että jotkut ovat yksinäisiä vaikka olisivat kuinka nuoria ja sosiaalisia?