Ihmeellisin selviytymistarina, minkä tiedätte
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:22"]
Siis itselle tulee mieleen se mies, joka harrasti retkeilyä ja vuorikiipeilyä, kätensä juuttui johonkin kallioihin ja lopulta joutui sahaamaan kätensä irti, ettei ois kuollut nälkään ja janoon. Selvisi hengissä ja edelleen harrastaa retkeilyä.
[/quote]
siitä tuli elokuva vuosi sitten.
Kun mun loppu tupakat kerran, eikä ollut rahaa mut sit löysin vitosen farkkujen taskusta! :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:22"]
Siis itselle tulee mieleen se mies, joka harrasti retkeilyä ja vuorikiipeilyä, kätensä juuttui johonkin kallioihin ja lopulta joutui sahaamaan kätensä irti, ettei ois kuollut nälkään ja janoon. Selvisi hengissä ja edelleen harrastaa retkeilyä.
[/quote]
siitä tuli elokuva vuosi sitten.
[/quote]
Joo oon nähnyt :-)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:28"]
Kun mun loppu tupakat kerran, eikä ollut rahaa mut sit löysin vitosen farkkujen taskusta! :)
[/quote]
Tää on kyl niin upee tarina! Koskakohan leffa ilmestyy?
Mun kaveri selvisi huume- ja lääkekoukusta ja elää nyt päihteetöntä elämää. Terapiassa käy ja kuntouttavassa työtoiminnassa, mutta on ihan uskomatonta nähdä se miten luottavaisesti hän suhtautuu tulevaisuuteen ja miten paljon hän on kyennyt tekemään töitä päästäkseen siihen tilanteeseen missä on nyt. Viisi vuotta sitten en uskonut että hän elää kolmikymppiseksi, nyt hän näyttääkin ihan eri ihmiseltä.
Naapurin mies sai luovutuselimen ja pystyi jatkamaan elämäänsä. Kenelläkään sukulaisista ei ollut mahdollisuutta luovuttaa elintä miehelle väärän kudostyypin tai kasvaimen vuoksi. Joku edesmennyt teki hyvän työn!