Marrasmurut '07 elokuuhun!
Hei!
Ajattelin avata meille uuden ketjun :)
Joko muuten kaikki marraskuiset konttailevat? Meidän neiti vaan tykkää "tetsata", konttaus ei oikein nappaa....Ylöspäin ilmeisesti tekee mieli kun joka paikkaa kiipeilee ja polviseisonnassa töröttää. Suurinta huvia on kiivetä olkkarin pöydän alatasolle ja kölliä siellä :)
Ruoka on vähän ongelmallista. Siinä kun ei saisi olla kokkareita vaan sileetä sen olla pitää. En tiiä kuinka kauan nuo 6kk soseet pitää nälkää loitolla.
Yöt on tasottuneet silleen että nukkuu omassa huoneessaan klo 22-07 heräämättä. Sit otan viereen ja pötkötellään siihen asti kunnes isosisko tulee herättämään.
Sellasta! Kirjotelkaas nyt oikein pitkä pino, jookos!
T: Nasulina ja tytsät
Kommentit (28)
Tein tänään raskaustestin. Ainut vaan että se oli mammaksin herkkätesti. Kontrolliviivan viereen ilmestyi vaaleanpunainen viiva!!!!!!! Sitä ei tarvinnut edes tihrustaa. Ajattelin vielä huomen aamuna testata että onko totta että olen raskaana....... JOS olen niin sitten en tiedä laskettua aikaa kun ei ole niitä menkkoja näkynyt. Sänkyhomma illan tiedän ja taasko tässä kävi että yksi kerta riitti..... Tätä ei voi uskoa.....
-tulppa-
Ihana uutinen :)!
Mä olen menossa töihin 1.10. Sain aivan unelmapaikan. Odotan ensimmäistä työpäivää kuin kuuta nousevaa :P. Tuli tosi hyvään saumaan, kotona alkoi jo seinät kaatua päälle. Katotaan vaan alanko uudessa paikassa haaveilla näistä kotiäitipäivistä...
KL.
Onneksi olkoon kaalilaatikko työpaikasta!!! Kävin entisellä työpaikalla ja kyselivät suunnitelmia. Sanoin että kotona työttömänä.
Se raskaustestin toinen viiva oli sellainen hempeän värinen. Voihan se olla että intoudun täällä ennen aikasesti.... Tällaistako se oli silloin kun alko outtamaan esikoista??? Luulis jo viisastuneen....
Oi kun ihanaa... Itsellä jo ollut kolmet vai neljät menkat. Vaikka imetän edelleen. Olemme ajatelleet jos vaikka alkuvuodesta alkais yrittää... :-)
kun en luottanut mammaksin herkkään testiin. Ostin predictor raskaustestin ja se näytti negaa. Pitää testata ensi viikon lopulla uudemman kerran. Itsensä piinaamista tämä on, mutta kun en tiedä kiertoa, kun ei ole ollut vielä menkkoja.... Imetyksen lopettamisesta on jo yli neljä viikkoa. Tiedän että olen hätäinen :)
Hyvää loppu iltaa kaikille!!
Hyvää päivää kaikille!
Tein toisen kerran r-testin torstai iltana ja sieltähän tuli viiva predictor testiin. Kunhan käytän pojan 10kk:den neuvolassa niin varaan itsellekin ajan. Uskosin että 4+ jotain viikko menossa. Pahaolo vaivaa aamuisin ja jos ei muista syödä. Tuntuu että on nälkä koko ajan.
Meillä oli aamulla 0.3 astetta lämmintä ulkona. Syksy tulee....
Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!
-tulppa-
Paljon onnea Tulpalle :) Niin ne uudet vauvat alkaa jo ilmotteleen tulostaan :)
meille ei kuulu mitään mullistavaa, päivät menee hirveen nopeeta jätkän kanssa ettei ees tajua et on jo ilta.
Nyt täytyy lähtee Rassen kans pihalle :D
Toscalle voimia ja parantukaa pian!!! flunssaa on ollut täälläkinpäin.... Meilläkin on kävelty puuta pitkin jo pari kuukautta ja vasta nyt on hoksannut että voi seisoa joskus ilman tukea.
Menkkoja edelleen odottelen. Toivottavasti alkaisivat kohta, niin vois alkaa yrittämään toista :) Tänään on ollut taas väsyttävä päivä.
Lähden tästä tekemään ruokaa.....
-tulppa ja poika-