Voi pyhä perse, miten väsyttää!
Olen tahkonnut yhtä työtä maanantaista alkaen. Nyt olen loppusuoralla, mutta aivot kieltäytyvät enää toimimasta, eikä ikkunasta näkyvä harmaa taivaskaan stimuloi. Join kahviakin, mikä oli virhe.
Kommentit (12)
Vedä kännit, se auttaa useimpiin vaivoihin
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hauskalta ihmiseltä :D ei muuta kuin tsemppiä tähän päivään, viikonloppu häämöttää jo!
Kiitos. Tsemppiä kaipaan. Avaukseni oli hätähuuto.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vedä kännit, se auttaa useimpiin vaivoihin
Jos haluan palauttaa työn ja saada siitä luvatut rahat, niin parempi jättää kännit vetelemättä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Me too!
Ollaan samassa veneessä. Tuntuuko susta, että tämä vene on aika kiikkerä ja todennäköisesti uppoaa ennen kuin pääsee rantaan?
Ap
Ulos kävelemään. Ainakin täällä pks oikein hyvä kävelysää. Kävely saa aivot taas vireeseen, minulle se on kuin meditointia. Tähyilen ympärilleni ja annan ajatusten harhailla.
Sama vika. Energiavamppyyreitä on taas liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ulos kävelemään. Ainakin täällä pks oikein hyvä kävelysää. Kävely saa aivot taas vireeseen, minulle se on kuin meditointia. Tähyilen ympärilleni ja annan ajatusten harhailla.
No se varmasti auttais, kun jaksais vain nousta. Ei tää työ nimittäin etene nyt ihan kovin vahvasti näinkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Energiavamppyyreitä on taas liikkeellä.
Mä nimeän syylliseksi joulukuun.
Ap
Kuuntele Stigin "Lonkeronvärinen taivas".
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Stigin "Lonkeronvärinen taivas".
Kannattaa kuunella Nakkivene! Tubesta löytyy. Kertoo suomalaisesta sisusta. On hyvin kannustava.
Vaikutat hauskalta ihmiseltä :D ei muuta kuin tsemppiä tähän päivään, viikonloppu häämöttää jo!