Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko selittäneet jo lapsille, että tänä jouluna jätetään turvallisuussyistä joululahjat, -ruuhkat ja -ruoat vähemmälle ja keskitytään perheen yhdessäoloon?

Vierailija
10.12.2020 |

Ei todellakaan ole terveysturvallista mennä tungeksimaan jouluruuhkiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ja ruuat saa tilattua kotiinkuljetuksella, ei niistä tarvitse nuukailla. 

Vierailija
2/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joululahjat ja -ruuat vaarantavat turvallisuuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selittänyt, ovat aivan fine. Eniten olivat huolissaan että eihän mummi lähde kauppoihin lahjojen perässä kun ei osaa tilata netistä.

Vierailija
4/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat on ostettu ajat sitten netistä ja ruokakaupassa käyn ihan normaalisti. Ihan normijoulua meillä vietetään.

Vierailija
5/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selittänyt, ovat aivan fine. Eniten olivat huolissaan että eihän mummi lähde kauppoihin lahjojen perässä kun ei osaa tilata netistä.

Kannattaa opetella, ei tarvitse pahoittaa lasten mieltä ja pysyy itse jatkossa ruuissa. 

Vierailija
6/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut lahjat jo aikoja sitten ja säilyvät joulusyömiset on jo kaapissa..miksi ihmeessä pitää viime tinkaan lähtee ruuhkaan😊

Vierailija
7/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali joulu meillä ainakin on lahjoineen ja ruokineen. Netitse tilasin suurimman osan. Oikeastaan vain kinkku ja kuusi enää puuttuu, sekä tuorekset jotka hankin vasta vähän ennen joulua.

Vierailija
8/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Joululahjat on kaikki hankittu, pääosa tilattiin ja loput haettiin hyvissä ajoin yrittäen tähdätä aikoihin, kun kaupassa oli hiljaisempaa. Ruoat tilataan kotiin tai noutopisteeseen. Ei tarvitse rynniä ruuhkissa, eikä mitään jäädä ilman. 

Vierailija
9/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna toimitaan ihan kuten kaikkina muinakin jouluina. Miinus hysteerikot.

Vierailija
10/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään kuten ennenkin. Ei lähdetä aivopesemään lapsia uuden maailmanjärjestyksen tielle.

Vierailija
11/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat tilattu netistä. Ruuat saa kans kotiinkuljetuksella mikäli tilanne äityy niin pahaksi ettei ruokakauppaan voisi mennä. Ainoa poikkeus on että tänä jouluna ei mennä anoppilaan syömään eikä mihinkään muuallekaan kylään eikä kukaan tule meille.

Vierailija
12/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kun me halutaan rikastuttaa kauppiaita ja jonotetaan mielellään ruuhkassa, jotta porvarit saisivat lisää rahaa

Vierailija
13/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulu ei eroa mitenkään edellisistä jouluista... Tai no, tänä vuonna ilmeisesti pitää mennä yhtenä päivänä sukuloimaan, yleensä ollaan koko joulu ihan vain oman perheen kesken.

Lahjat ja ruoat ostetaan kaupasta ihan niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
14/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kaikki joululahjat jo ja ovat saapuneetkin, ei jää siitä kiinni.

Enemmän lapsia kiinnostaa, tuleeko mummu meille. ❤️ Toivottavasti, ei ole vielä riskiryhmää.

Vierailija
15/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin ihan normaali joulu on. Toki joulupukki on tilattu vain ikkunan taakse, ulos! 

Lahjat on ostettu verkkokaupoista tai käyty ostoksilla maskien kanssa. Ruuat tilattu. Väkijoukko sama kuin aina ennenkin, jokainen ymmärtää että kipeänä ei tule! 

Vierailija
16/16 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mennään kuten ennenkin. Ei lähdetä aivopesemään lapsia uuden maailmanjärjestyksen tielle.

Joo, sepä olisikin hirveää jos ostettaisiin vähemmän turhaa roinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi