Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elloksen tarjoukset loppuneet kuin seinään

Vierailija
28.04.2014 |

Minulle ei ole tullut enää aikoihin Elloksen mainoksia eikä tarjouksia. Tarjouksia minulla ei ole myöskään näkynyt enää aikoihin ellos.fi:n omilla sivuillani. Ennen mainoksia ja tarjouksia tuli jatkuvasti, lähes joka viikko. Enää ei mitään. Olen kyllä tilannut Ellokselta useinkin, viimeisin tilaus muutama kuukausi sitten. Mistäköhän tämä johtuu, olenko huono/kannattamaton asiakas? Miten teillä muilla, tuleeko edelleen mainoksia ja tarjouskoodeja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ostinjakajalta.

Vierailija
2/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut Ellokselta kuin muutaman kerran, viime tilauksesta jo pari vuotta. Silti mainoksia tuppaa postilaatikosta ja tekstiviesteinä jatkuvasti. Otin jossain vaiheessa yhteyttä asiakaspalveluunkin kun ärsyttää ja ahdistaa tuo jatkuva pommitus, mutten koskaan saanut vastausta miten saan itseni poistettua postituslistalta. :/

Eli ehkä sinua on vain lykästänyt? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullut ja asiaa ihmettelen itsekin. ja tilaan todella paljon eli olen ns. kestoasiakas. Loppuivat kuin seinään :(

Vierailija
4/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa tulee jotain lippulappua ja tekstiviestiä vaikka en ole varmaan vuoteen ostanut eurollakaan.

Vierailija
5/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa tulee jotain lippulappua ja tekstiviestiä vaikka en ole varmaan vuoteen ostanut eurollakaan.

Vierailija
6/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:35"]

[/quote]

Ihan totta, jossain vaiheessa alkoi ärsyttää jatkuvat mainokset :) mutta nyt mainoksia/tarjouksia ei tule enää ollenkaan, mikä harmittaa, sillä aleprosentit olivat aina hyvät ja niitä tuli käytettyjä. Elloksella on siis kaksi markkinointitapaa: jatkuva postittaminen tai ei lainkaan postituksia? Jokin siitä väliltä toimisi parhaiten...

Vierailija
7/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:44"]

ei ole tullut ja asiaa ihmettelen itsekin. ja tilaan todella paljon eli olen ns. kestoasiakas. Loppuivat kuin seinään :(

[/quote]

Sinulla on siis sama juttu? Näköjään meitä on muitakin. Ehkä meidän tulisi kokonaan lopettaa tilaaminen ja katsoa tuleeko niitä tarjouksia sitten. Ehkä eivät enää tuhlaa resursseja kestotilaajiin, kun ajattelevat meidän tilaavan muutenkin...

Vierailija
8/14 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:35"]

[/quote]

Ihan totta, jossain vaiheessa alkoi ärsyttää jatkuvat mainokset :) mutta nyt mainoksia/tarjouksia ei tule enää ollenkaan, mikä harmittaa, sillä aleprosentit olivat aina hyvät ja niitä tuli käytettyjä. Elloksella on siis kaksi markkinointitapaa: jatkuva postittaminen tai ei lainkaan postituksia? Jokin siitä väliltä toimisi parhaiten...

[/quote]

Katsoin saapuneista tekstiviesteistä, ja viimeisin tuli pe (25.4), ja näköjään tullut oikeastaan viikottain joka pe/la sitä ennenkin. Postia muistaakseni myös viikottain, niitä en edes lue. Olisi tosiaan paljon mukavampi jos lähettämistiheydessä olisi joku tolkku. Tuo liian innokas ja häiritsevä mainostus on osasyynä siihen miksi en halua enää tilata Ellokselta.

Vierailija
9/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen vuoteen en minäkään ole tilannut ja silti mainoksia ja tarjouksia tulee joka viikko postilaatikkoon, sähköpostiin ja tekstiviestinä. Omilla sivuilla näkyy myös olevan tarjouksia. Ehkä ne pommittaa houkutellakseen takaisin asiakkaaksi. Miksi tuhlaisivat energiaa niihin jotka joka tapauksessa ostavat.

Vierailija
11/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Ellos pommittaa mainoksilla juuri meitä "entisiä asiakkaita", jotka emme ole tilanneet mitään vähään aikaan. Jos olet juuri tehnyt tilauksen, Ellos on jo onnistunut sinun suhteesi. Ei tarvitse tuhlata ruutia sinuun, kunnes taas tulee pidempi tauko tilaamisessa.c

Vierailija
12/14 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelin yksi päivä,kun ei ole tullut sitä -70% lehtistä.Olen tilannut tosi usein norm.hintaisiakin vaatteita.Ehkä eivät lähetä alemainoksia niille jotka tilaa niitä aina liikaa.Aion kyllä tilata jos lähettävät sen -70 lehtisen.Se onkin sitten harmi jos Posti kusee sen multa jakelussa.

Vierailija
13/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mullekaan tullu enää aikoihin tarjouksia, vaikka en ole edes tilannut viime aikoina mitään. Ennen niitä tuli ovista ja ikkunoista joka viikko.

Vierailija
14/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyl mulle tulee vaikka olen mä tänä vuonna jo 2 tilaustakin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan