Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti harkitsee mummoäitiyttä.

Vierailija
28.04.2014 |

Olen 40v., lapset 20v. ja 18v.

Hillitön vauvakuume... teenkö vai jätänkö tekemättä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että älä tee, jos pitää netissä kysellä. Kyllä sen lapsen tekee ilman mitään kyselyjä, jos sellaisen oikeasti haluaa.

Vierailija
2/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ollu 20v, kun esikoinen synty eli mikä hiton teiniäiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, molempi parempi

Vierailija
4/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee, jos siltä tuntuu. Onhan tuo Kiinteistö-Kaisakin tehnyt samat.

Vierailija
5/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäiti? :D 16v on teiniäiti, joissain tapauksissa vielä 17 vuotiaskin, mutta 18v ja siitä eteenpäin on vaan nuori äiti. Musta 20v on ihan ok ikä hankkia lapsia enkä välttämättä sanois että olit ees nuori. Ellet sitten tarkoita luonnettasi (ikiteini)

Vierailija
6/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos odottaisit, että saat mummotettavia :-) olisit niiden kanssa paljon. Nyt jos teet pienen, niin tod.näk- mummotettaville ei ole niin paljon aikaa...

Vierailija
7/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo miehesi? Jos hän on yhtä innokas, siitä vain, mutta jos hän ei halua, odottele tosiaan niitä lapsenlapsia, joita toivottavasti tulee muutaman vuoden päästä.

Vierailija
8/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs normaaliäiti?

Vierailija
9/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain. Minä tein iltatähden 43 vuotiaana. Ei mitään ongelmaa. Ja nyt, kun tyttö on 14v ja minä 57 vuotias, edelleen ei mitään ongelmia jaksamisen kanssa. Elämä on helppoa. Nuoret äitituttuni ruikuttavat koko ajan, kuinka raskasta on ja vaikeaa ja murkkujen kanssa ei jaksa. En ymmärrä, mikä siinä muka on vaikeaa. Olen jäämässä muutaman vuoden päästä eläkkeelle ja en silti koe tätä rankaksi. Ehkä se on tämä elämänkokemus ja se, että olen pitänyt itsestäni huolta, enkä ole mikään huonokuntoinen siiderivalas.

Joten ei muuta kuin antaa palaa.

Vierailija
10/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaisten mielestä kaikki alle 25v. äidit on teiniäitejä :) En mä tosissani noiden nimitysten kanssa ollut...

Mies on kyllä mukana, itse haluan kovasti. Järki sanoo, ettei mitään järkeä: johan toi on nähty.

En vaan keksi oikein mitään syytä miksi en tekis lasta: raha-asiat kunnossa, ei terveysongelmia (huomisesta ei tietenkään tiedä), aikaa ja rakkautta riittäisi.

Vierailija
11/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis ap

Vierailija
12/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:13"]

Palstalaisten mielestä kaikki alle 25v. äidit on teiniäitejä :) En mä tosissani noiden nimitysten kanssa ollut...

Mies on kyllä mukana, itse haluan kovasti. Järki sanoo, ettei mitään järkeä: johan toi on nähty.

En vaan keksi oikein mitään syytä miksi en tekis lasta: raha-asiat kunnossa, ei terveysongelmia (huomisesta ei tietenkään tiedä), aikaa ja rakkautta riittäisi.

[/quote]

Sitten teet, jos tuntuu siltä. Itse en tuossa tilanteessa enää tekisi. Ja miksikö. Koska itse koin, että halusin mennä elämässä eteen päin seuraavalle asteelle. Lisäksi olen itse iltatähti ja missään nimessä en halunnut omaa lastani siihen rooliin.

Mutta jokainen tekee omat ratkaisut ja onnea teille ja uudelle tulokkaalle, jos päädyt siihen ratkaisuun.

Vierailija
13/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni outoa. Voithan olla kohta mummo kun esikoisesi jo 20v...

Vierailija
14/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Sulla nyt vapaus niin nauti siitä. Itse sain lapseni myöhemmällä iällä, en suosittele sitä.

Vierailija
15/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:07"]

Entäs jos odottaisit, että saat mummotettavia :-) olisit niiden kanssa paljon. Nyt jos teet pienen, niin tod.näk- mummotettaville ei ole niin paljon aikaa...

[/quote]

Tämä on yksi näkökulma, mikä ainakin tutullani on toteutunut. Tuttavani on melko väsynyt, kun uuden satsin lapset on vielä pieniä.    On jopa ollut riitaa aikuisten lasten kanssa siitä, että lapsenlapset ei jaksa kiinnostaa. Oli vain kauhuissaan, että taasko tulee uusi lapsenlapsi.

Mutta toisaalta, eihän isovanhempien velvollisuus ole lapsenlapsia hoitaa ja jokainen hoitakoot omansa.

Vierailija
16/16 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:07"]

[/quote]

Tuohon voi mennä vielä 15 vuotta, jolloin se oma iltatähti olisi teini ja olisi aikaa mummotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi