Voiks joku olla niin ruma ettei saa naista...
Ja jos ei saa niin mistä muusta voi johtua kun ulkonäöstä ?
Kommentit (14)
Voi olla. Ulkonäön lisäksi voi johtua luonteesta. Yllätyitkö?
Minä olen antanut jokaiselle vastenmieliselle örkillekin mahdollisuuden, lopulta kuitenkin luonnekin sekä elämäntyyli ja tavat ovat olleet näillä perseestä, joten olen luovuttanut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:57"]Voi olla. Ulkonäön lisäksi voi johtua luonteesta. Yllätyitkö?
[/quote]
Jatkan: ja käytöksestä, jonka ensin ajattelin osaksi luonnetta mutta jonka toisaalta voi laskea myös erilliseksi osaseksi.
Jos mies on arka ja ruma, niin todennäköisesti jää naisetta, jos ei saa tehtyä alotteita. Kome ja ujo saa, kun naisetkin voivat olla silloin aktiivisia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:57"]
Minä olen antanut jokaiselle vastenmieliselle örkillekin mahdollisuuden, lopulta kuitenkin luonnekin sekä elämäntyyli ja tavat ovat olleet näillä perseestä, joten olen luovuttanut.
[/quote]
Vastenmielinen örkki :DDDD
Niin no, miten tuon nyt ottaa.
Käytännössähän liian rumaa miestä ei ole olemassakaan. On vain liian köyhiä ja hissukoita.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:59"]
Jos mies on arka ja ruma, niin todennäköisesti jää naisetta, jos ei saa tehtyä alotteita. Kome ja ujo saa, kun naisetkin voivat olla silloin aktiivisia.
[/quote]
Paskan marjat.
Vain harva mies herättää positiivisia mielikuvia ulkonäkönsä kautta, valitettavasti. Lähes jokainen mies on siis liian ruma saadakseen välittömästi positiivista vastaanottoa. Miehen pitää osoittaa jotakin lisäarvoa ulkonäkönsä kauhujen kompensoimiseksi.
-Mies 29v-
Miehet ovat harvoin ihan valtavan rumia, koska miehisyyteen sopii vähän karummatkin piirteet.
Puhtaus, säännöllinen parturissa käynti ja siistit vaatteet taitavat merkitä naisille ulkonäköpuolella enemmän.
Naisetkin kyllä katsovat ulkonäköä, mutta keskimäärin paljon vähemmän kuin miehet. Tärkeämpää ovat esim. käytös, huumorintaju ja siisteys eli muuten miellyttävä olemus. Epäedullista ulkonäköä voi kompensoida monin tavoin, kunhan on viitseliäisyyttä ja positiiinen asenne. Minulle tulee heti mieleen montakin rumaa julkkisukkoa, joilla on kuitenkin jotain karismaa, jonka vuoksi he saavat naisia. Myös ihan tuttavissani on melko röllipeikon näköisiä tavismiehiä, joista jokunen on naimisissa jopa toista tai kolmatta kertaa - eräskin kertoi edellisen liiton kariutuneen VAIMON mustasukkaisuuteen...!!!
Ei voi, koska Hjallis Harkimokin on jostain käsittämättömästä syystä saanut naisia???
Vesa-Matti Loiri.
Itse olen tullut antaneeksi useammallekin alkoholistille ja narkkarille ja voin sanoa, että paremmankin näköisiä miehiä löytyy.
Voi.