Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun UNELMA on eräs varattu mies. Miten saavutan unelmani?

Vierailija
10.12.2020 |

Olen jo laihduttanut 7kg syksyn aikana, kesään mennessä aion laihduttaa lisää 7kg. (asuu melko lähellä, näen kesällä häntä paljon)
Vaihdoin työpaikkaa "vetovoimaisempaan", jotta olisin halutumpi miehen silmissä.
Vointi on parempi fyysisesti, aamulla olen iloinen kun nousen sängystä, motivoi syödä terveellisesti.
Mitä vielä voi tehdä?
Mitä jos kaikki on turhaa? Aina sanotaan, että pitää olla unelmia mitä tavoitella.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet selvästi joku üli. Kukaan normaali nainen ei sano 35 ikävuoden olevan naiselle parasta ennen-päiväys. Siitähän elämä jollekin sinkkunaiselle vasta alkaa kun ülit lakkaavat ahdistelemasta.

Vierailija
42/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos se on mun ukko niin hae pois!

Ei voi olla, sellaisesta ei helposti luovuta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tää on, mutta mua kiinnostaa minkälainen on tää sun uus "vetovoimaisempi" työpaikka ja miks se on parempi, ku aiempi duuni?

Isompi firma, mies voi kuvitella että saan parempaa palkkaa. Eli minut kannattaa ottaa.

Ap

Vierailija
44/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lounais Suomessa, niin nimeä kehiin, vaikka etukirjaimet?

Vierailija
45/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran lounais Suomessa, niin nimeä kehiin, vaikka etukirjaimet?

Mietin vielä uskallanko :D

Ap

Vierailija
46/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla unelmaa.

Vierailija
47/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda.

Vierailija
48/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Anna varattujen elää elämäänsä, ja etsi sinkku vikiteltäväksi

Vierailija
49/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras.

Ap

Vierailija
50/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras.

Ap

Siis tämä mies on paras! En todellakaan lopeta unelman tavoittelua, en ole vuosiin ollut näin onnellinen ja määrätietoinen. Ap

Vierailija
51/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras.

Ap

Siis tämä mies on paras! En todellakaan lopeta unelman tavoittelua, en ole vuosiin ollut näin onnellinen ja määrätietoinen. Ap

Entä jos tällä miehellä on joku ominaisuus jonka kanssa et voisi elää? Ja saisit tietää sen vasta kun olisit hänet saanut itsellesi. Esim. Paha alkoholi ongelma tai mikä nyt sinusta olisi paha.

Olen itsekkin ollut ihastunut työkaveriin, joka oli minua vanhempi. Vaikka olin ihastunut niin tiedostin, että hänessä saattaa olla ominaisuuksia miksi parisuhde ei kuitenkaan onnistuisi. Minulla kävi tuuri ja mies oli täydellinen. Aika pitkälti mitä olin ajatellutkin, mutta silti parisuhteessa karisi jonkinnäköinen haavekuva hänestä pois.

Vierailija
52/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paras.

Ap

Entä jos tällä miehellä on joku ominaisuus jonka kanssa et voisi elää? Ja saisit tietää sen vasta kun olisit hänet saanut itsellesi. Esim. Paha alkoholi ongelma tai mikä nyt sinusta olisi paha.

Olen itsekkin ollut ihastunut työkaveriin, joka oli minua vanhempi. Vaikka olin ihastunut niin tiedostin, että hänessä saattaa olla ominaisuuksia miksi parisuhde ei kuitenkaan onnistuisi. Minulla kävi tuuri ja mies oli täydellinen. Aika pitkälti mitä olin ajatellutkin, mutta silti parisuhteessa karisi jonkinnäköinen haavekuva hänestä pois.

Onnekas sinä! Ap

Vierailija
53/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka tekee ensisijaisesti asioita muiden oletetun kunnioituksen, tai ihailun vuoksi ei voi koskaan olla onnellinen.

Vierailija
54/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap kammottava ihminen. Mitä jos joku kärkkyisi samalla tavalla sinun puolisoasi, miltä tuntuisi?

Toivottavasti miehellä on sen verran makua ettei sekaannu sinuun koskaan.

Vierailija
55/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap kammottava ihminen. Mitä jos joku kärkkyisi samalla tavalla sinun puolisoasi, miltä tuntuisi?

Trolli se on.

Mutta kammottava ihminen lienee totta.

Vierailija
56/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli se on.

Tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Ei mitään moraalia eikä käytöstapoja, yritetään käydä kiinni toisten puolisoihin ja hajottaa perhe omien itsekkäiden mielihalujen vuoksi.

Hyi.

Vierailija
57/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli se on.

Tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. Ei mitään moraalia eikä käytöstapoja, yritetään käydä kiinni toisten puolisoihin ja hajottaa perhe omien itsekkäiden mielihalujen vuoksi.

Hyi.

Tällä miehellä on jo perhe hajonnut. En tietenkään havittelisi lapsiperheen isää. Tällä vaan naisystävä nyt.

Ap

Vierailija
58/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistämällä

Vierailija
59/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli se on.

Hyi.

Tällä miehellä on jo perhe hajonnut. En tietenkään havittelisi lapsiperheen isää. Tällä vaan naisystävä nyt.

Ap

Jep, ja mä oon Madonna :D

Vierailija
60/69 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli se on.

Hyi.[/

Tuo samainen ”itsekäs mielihalu” on aikanaan saattanut pariskunnan yhteen. Miksi toisten himot ja halut on mukamas sen parempia kuin toisten? Parisuhteessa oleva päättää itse lähteekö vieraan matkaan vai ei. Turha yrittää kolmatta osapuolta syyttää asiasta tai omista tunteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi