Oho, Laasanenhan on komea mies!
https://24.media.tumblr.com/3886485d9c2aedd18abe5d765130138c/tumblr_n0hk4t38XO1rpo6gyo1_500.jpg
Kiva nähdä Henkka kerrankin laittautuneena. Markkina-arvokin nousi oitis.
Kommentit (32)
Laasanen näyttää tuossa kuvassa alfalta mutta kuva on äärimmäisen imarteleva. Oikeesti kolmionmuotoinen vässykkä
Komea on ja iso sekä pirteä munakin kaiken lisäksi. Miesten olemassaolo tosin naisia huomattavasti vähemmän perustuu kauniilta näyttämiseen ja meikkeihin, vaatteisiin sekä vetyperoksidiin ja muuhun sellaiseen ulkoiseen mutta kivahan se tietty on jos mies on komea ja karismaattinen.
Far ror, mor är rar.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 00:41"]
Oikea arjalainen. Onko sillä tyttöystävää?
[/quote]Suomalaiset eivät ole arjalaisia...
Siis tää on joku oikee ihminen eikä sketsihahmo?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 00:27"]
https://24.media.tumblr.com/3886485d9c2aedd18abe5d765130138c/tumblr_n0hk4t38XO1rpo6gyo1_500.jpg
Kiva nähdä Henkka kerrankin laittautuneena. Markkina-arvokin nousi oitis.
[/quote]
Pitääpä varata aika optikolle. En nähnyt komeaa miestä kummassakaan kuvassa ja toista sentään oli photoshopattu. Vai oliko tää sellainen testi, että kummassa kuvassa mies näyttää siedettävämmältä, oikeassa vai vasemmassa? Vrt. optikon puna- ja vihreäpohjaiset kuvat, jommassakummassa kuvio näkyy selvempänä.
Tämä taitaa olla Laasasen oma treffi-ilmoitus. Onhan se vähän sääli, ettei kunnolliset, kauniit ja menestyneet naiset jaksa kiinnostua tylsästä ja mitättömän näköisestä nössöstä. Komeammat, menestyneemmät ja mielenkiintoisemmat miehet ajavat naismarkinoilla jatkuvasti ohi, kyllähän sellainen pitemmän päälle syö miestä ja korpeaa niin helvetisti.
Surullista, mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:02"]
Tämä taitaa olla Laasasen oma treffi-ilmoitus. Onhan se vähän sääli, ettei kunnolliset, kauniit ja menestyneet naiset jaksa kiinnostua tylsästä ja mitättömän näköisestä nössöstä. Komeammat, menestyneemmät ja mielenkiintoisemmat miehet ajavat naismarkinoilla jatkuvasti ohi, kyllähän sellainen pitemmän päälle syö miestä ja korpeaa niin helvetisti.
Surullista, mutta totta.
[/quote]
Miten voikin joku olla noin kateellinen. Laasanen on saanut elämänsä aikana useammin pimppiä kuin sinä olet käynyt kusella.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:02"]
Surullista, mutta totta.
[/quote]
Miten voikin joku olla noin kateellinen. Laasanen on saanut elämänsä aikana useammin pimppiä kuin sinä olet käynyt kusella.
[/quote]
Olet ilmeisesti hyvin juttu Laasasen kanssa, että tiedät sen panokertojen määrän.
Olen Laasasen hyvä ystävä, jos näin voi sanoa, ja miksei voisi joten sanon niin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 04:33"]
Olen Laasasen hyvä ystävä, jos näin voi sanoa, ja miksei voisi joten sanon niin.
[/quote]
What a laugh...
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 04:33"]
[/quote]
En tiedä kumpi on säälittävämpi: ihminen, joka pitää kirjaa panojensa määrästä ja kertoo ne ystävälleen, vai "ystävä" joka kertoo panoista nettiin.
Ihan luvalla kerron. Tää on meidän toimintatapa. Laasanen panee ja kirjaa panot ylös. Mä "vuodan" tiedot nettiin ja Laasasen maine Suomen kovimpana panomiehenä senkun kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 04:55"]
Ihan luvalla kerron. Tää on meidän toimintatapa. Laasanen panee ja kirjaa panot ylös. Mä "vuodan" tiedot nettiin ja Laasasen maine Suomen kovimpana panomiehenä senkun kasvaa.
[/quote]Eh, hauskaa. Sarkasmisi on surkeaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 00:39"]
Laasanen vähän nuorempana
[/quote]
Joo paska ketju ja tämä poika on homo
[/quote]
Missäs niin lukee? Mistäs sinä sellaisen muutenkaan tietäisit ellet itse olisi tyypin "hyvä ystävä".
[/quote]
Ei tuota missään lue, mutta näkeehän tuon kilometrin päähän.
Todella seksikäs mies tuo jälkimmäinen ja mikä kaunis jorma eikä onneksi mitään rämeikköä näköalaa pilaamassa, panisin.
Oho. Laasanen itse taisi tehdä tämän aloituksen. Eihän tuosta komeaa saa tekemälläkään, ei edes puvun päälle pistämällä.
Laasanen vähän nuorempana
Oikea arjalainen. Onko sillä tyttöystävää?
Pimp my Laasanen.