Aloitetaanko good old "ärsyttävin fb-päivitys"-ketju!
Aloitan:
"Isännän kanssa herkkusmoothie hetki pitkän juoksulenkin kera"
Kommentit (9)
Mun rakas mies on ihan uskomaton, herää vapaaehtoisesti pojan kanssa ja antaa mun nukkua puoleen päivään <3
Ei tuossa muuten mitään, mutta ko. Perheessä kävi kovan riidan ja tavaroiden parvekkeeltaheittelyn takia poliisit vain pari päivää aiemmin...
"Meille juuri kotiutui uusi Gugguun jumpsuit ja kyllä on nyt pikku Pena onnellinen". (Sisältää tietenkin sitä myötähäpeää aiheuttavan kuvan Penasta joka pönöttää kuvassa koska äiti käski).
Aargh.
Ärsyttäviä päivityksiä ei olekaan! Musta on kiva lukea kaikkien päivityksiä. Eniten ärsyttää sellaset jotka eivät ikinä päivitä itse mitään, jos nyt joku on pakko mainita. Eivät varmaan ehkä uskalla juuri tälläisten ketjujen takia ja arvostelevien ihmisten takia :(
Ei ole koskaan ärsyttänyt päivitykset. Jotkut ihmiset ovat ärsyttäviä, mutta heidän päivityksensä eivät ole sen ärsyttävämpiä kuin muidenkaan. Jos joku on helposti ärsyyntyvä, niin se hermostuu ihan mistä vaan päivityksestä. "Kävin kaupassa!" Siis joku päivittää kauppareissun, WTF? "Kävin Ibizalla!" Mitä se leuhkii taas lomillaan? "Kävin lääkärissä!" Taas se on kipeänä. Mitäs ei laihduta itseään terveeksi. "Kävin taidenäyttelyssä!" Mitä hienostelua tämä on? Ei se ole ennenkään taiteesta välittänyt. Ymmärsittekö? Luuletko sinä, että jos jotkut tappelevat humalassa, he tappelevat aina? Urheiluko on kielletty puheenaihe, ettei laiskoille tule paha mieli? Haloo! Hankkikaa elämä!
"No huhhuh, nyt mulle tapahtui kyllä niin iso juttu että koko elämä heitti kuperkeikkaa"
Mä ihmettelen niitä herutusviestejä, kun kirjoitetaan että jotain ikävää tai kivaa tapahtunut mutta ei sitten kerrota että mitä. En keksi muuta tarkoitusta noille viesteille kuin sen, että kaipaa huomiota ja hakee sitä sillä, että muut kyselisivät.
Yksi bimbo on jossain reissussa juuri, kun tuli ARKIkuvahaaste, ja esittelee nyt ties mitä temppeleitä, norsullaratsastuksia, apinoita ja aamupalaa uima-altaalla makaillen arkikuvinaan.
Tässä linkki toivepostaukseen <3