Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla paljon kirjoja: oletteko oikeasti lukeneet kaikki?

Vierailija
09.12.2020 |

Paljonko teillä on kirjoja ja oletteko lukeneet ne kaikki?
Mietin vain, kun kävin kodissa, jossa oli noin neljä metriä täyskorkeaa kirjahyllyä täynnä kirjoja.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu kyllä 99,99%.

Mites se sua ihmetyttää?

Vierailija
2/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin 3000 nidettä, olen lukenut niistä noin 70 %. En ole kaikkia niitä itse hankkinut. On minulla sellaisiakin kirjoja, jotka ovat itse hankkinut, mutta ovat toistaiseksi lukemattomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sellaiset kirjat joita en lue loppuun tai en varmasti lue toistamiseen dumppaan surutta. Kirjahyllyyn pääsevät ainoastaan kirjat jotka joko odottavat ensimmäistä lukemista tai jotka luen uudestaan korkealla todennäköisyydellä.

Vierailija
4/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama tuhat kirjaa. En ole lukenut kaikkia, vielä. Luettavaksi ne on kyllä ostettu.

Vierailija
5/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama puoliväliin jääny. En pysty keskittyy enää romaaneihin. mutta paljon muuta kirjallisuutta.

Vierailija
6/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n. 30 hyllymetriä kirjoja. Kaikki olen lukenut, ja useimmat vielä toiseenkin kertaan. Joitain kymmeniä kirjoja luen uudelleen ja uudelleen, en edes tiedä kuinka monta kertaa olen ne lukenut.

Vierailija
7/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 800 kirjaa ja kyllä, olen lukenut ne kaikki, osan jopa useampaan kertaan.

Vierailija
8/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kaikki mitkä olen itse ostanut tai saanut. Seassa on jonkin verran puolison kirjoja joita en ole lukenut, ei vaan aihe kiinnosta, sama toisin päin. Mutta kyllä joku ne kaikki tässä taloudessa on lukenut.

Vierailija
9/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut suurinta osaa niistä jotka omistan. Laitan kiertoon ne jotka olen lukenut.

Vierailija
10/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla perintökirjoja, joita ei kiinnosta lukea, mutta joita ei raatsi heittää poiskaan? Minulla on sellaisia monta hyllymetriä.

11/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut, mutta niitä on paljon. Osa on vielä lukematta. Luettavaksi ne on kyllä tarkoitettu.

Vierailija
12/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla perintökirjoja, joita ei kiinnosta lukea, mutta joita ei raatsi heittää poiskaan? Minulla on sellaisia monta hyllymetriä.

Muutama lastenkirja. Ei ole tilaa haalia paljon turhaa tavaraa.

Vierailija
13/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi kirjahyllyllistä kirjoja. En ole lukenut (vielä) kaikkia, jotkut odottavat vuoroaan. Olisi niin paljon kiinnostavaa luettavaa ja aluen myös e-kirjoja, kuuntelen äänikirjoja ja lainaan kirjastosta. 

Vierailija
14/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jonkun verran, ne ovat miehen suvun puolelta, 1800-luvulta. En ole niitä avannut koskaan, on useita raamattuja. 

Vierailija
15/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörn Donnerkin tapasi eräässä mainoksessa sanoa: "Lukeminen kannattaa aina". Eli lue paljon, lue monipuolisesti. Ja tarkoittaa aivan erityisesti juuri niitä kirjoja.

Vierailija
16/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aiemmin oli iso moniosainen kirjahylly, missä tietty osa oli lukemista odottaville kirjoille. Muut oli luettu. Nykyään luen sähköisesti säästyy tilaa.

Vierailija
17/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 8 aikuisten täyskorkeaa kirjahyllyä täynnä kirjoja plus lasten kirjahyllyt ja mökin kirjahyllyt. Olen lukenut paljon kirjoja, mutta en kaikkia, koska osa kirjoista on miehen kirjoja. Ja tietysti olen lukenut paljon muita kirjoja esim kirjastosta.

Vierailija
18/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kirjahyllyä täynnä kirjoja, jokaisen olen lukenut ja uusia ostan myös suht usein.

Vierailija
19/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia meillä olevia kirjoja, mutta olen kyllä lukenut paljone enemmän kirjoja kuin mitä hyllyymme mahtuu.

Vierailija
20/43 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä