Ennustaja paikalla
Kommentit (64)
Hei! Minulla on lämpöisiä (=kuumia) tunteita nuorempaa työkaveria kohtaan, onko mitään toivoa vai haikailenko olematonta?
Olen raskaana, hyvin alussa vielä. Odotankin tyttöä vai poikaa? entä syntyykö vauva laskettuna aikana?
Mulla pyörii ympärillä useampi mies. En tiedä keneen panostaisin. Yksi (ristiverinen) asuu kauempana, tumma ja vaalea lähellä.
Työ on mylläkkää ja vie kaiken energian, mutta muutosta luvattu. Kannattako jäädä odottamaan tilanteen rauhoittumista vai etsiä muita töitä ennen kuin olen aivan puhki?
Olen jokseenkin ihmeissäni enkä osaa jatella millaista elämäni on puolen vuoden kuluttua. Onkohan mitään suurempia muutoksia tiedossa?
Millaisen miehen näkisit tulevaksi ja meneekö ajallisesti kauankin?
T. Anni
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:39"]
Saammeko me vielä lapsen/lapsia mieheni kanssa?
[/quote] Kyllä. Näen elämäänne tulevan lähitulevaisuudessa joitakin suuria muutoksia.
Unohdanko vanhan ihastukseni vai tapahtuuko sen asian suhteen jotain?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:41"]
Voitko kertoa, mitä näet minulle ja perheelleni tulevaan? Mitään?
[/quote] Asianne muuttuvat paremmiksi. Saat yllättävän yhteydenoton eräältä henkilöltä.
Jätänkö nykyisen tylsältä vaikuttavan tapailukumppanini ja jatkan yksinoloa? Löydänkö vielä sen todellisen sielunkumppanini muualta?
Miten/milloin synnytykseni käynnistyy, ja tuleeko vauva voimaan hyvin? Olemmeko turvassa vai tuleeko isästä ongelmia, miten tulen jaksamaan.
Ihastun lähes aina varattuihin. Näetkö minulle vapaata miestä, johon voisin ihastua tosissani?
Sitä en edes kysy, eroaako joku varatuista ihastuksistani, koska en pidä sitä todennäköisenä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:43"]
Hei! Minulla on lämpöisiä (=kuumia) tunteita nuorempaa työkaveria kohtaan, onko mitään toivoa vai haikailenko olematonta?
[/quote] Pidä mielesi avoimena ja anna mahdollisuus.
Hmmm...mitä sitä kysyisi. Miten käy terveyteni? Miten mieheni ja minun työasioiden käy? Asummeko aina tässä talossa? Tuleeko vielä perheenlisäystä?
Kannattaako ryhtyä vakavampaan suhteeseen tapailemani miehen kanssa?
Saammeko me vielä lapsen/lapsia mieheni kanssa?