Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän hakkaa ja pulssi 110. Krapula. Lähdenkö lääkäriin?

Vierailija
09.12.2020 |

Onko vaarallista? Makaan vain ja tuntuu että sydän tulee kohta ulos rinnasta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normikrapula. Käy suihkussa juo PALJON vettä ja nuku ni menee ohi.

Ei, vaan sopivasti. Ja mielmmin mys jotaon muuta. Krapula+ runsas neste= pissittää runsaasti jaseurauksena voi olla rytmihöiriöt.

Lepo,kevyttä ruokailua,nestettä, veden lisksi mehu.

Vierailija
22/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syke on 110 jo siinä kun nousee sohvalta ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen läpätyksiä norm kovempaan tahtiin ollut tänäaamuna, hieman jo pelottaa.
Pe-iltana olin viihteellä ja otin alkoholia niin, että humalluin, ed kerrasta vuosia, eilinen la meni nukkuessa ja oksentaessa, viimeisin oksennus tuli eilisiltana klo20 aikaan jonka jälkeen nukahdin yöunille, jotakin aivan hirveätä, sappineste on niin hyvää 🤮 ja nyt on noita sydän juttuja ja kroppa kuin pesäpallomailalla hakattuna kaikesta yökkimisestä.
Heräsin yöllä 03 aikaan ja söin pizzaslaissin ja join Pommac-vettä, sama tuossa 1h sitten.

Parempi vaan jatkaa perusarkea ilman kosteita juhlia, koskaan.

Vierailija
24/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koronarokote?

Vierailija
25/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytmihäiriö voi olla vaarallinen.  Itse soittaisin kyllä tk.   Varsinkin, jos pulssi normaalisti matalahko.

Höpö höpö. Jos ei taju lähde tai meinaa lähteä niin ei ole. Kaikilla on rytmihäiriöitä jossain vaiheessa elämää.

Vierailija
26/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pe-iltana olin viihteellä ja otin alkoholia niin, että humalluin, ed kerrasta vuosia, eilinen la meni nukkuessa ja oksentaessa, viimeisin oksennus tuli eilisiltana klo20 aikaan jonka jälkeen nukahdin yöunille, jotakin aivan hirveätä, sappineste on niin hyvää 🤮 ja nyt on noita sydän juttuja ja kroppa kuin pesäpallomailalla hakattuna kaikesta yökkimisestä.
Heräsin yöllä 03 aikaan ja söin pizzaslaissin ja join Pommac-vettä, sama tuossa 1h sitten.

Koit tarvetta tulla oksennuksistasi raportoimaan ja nostaa tämän ketjun, koska...?

Vierailija
27/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin hyvä olo. Join aamukaffet parvekkeella rastaiden ja peipon laulaessa.

En käytä alkoholia, koska ei tarvitse.

Vierailija
28/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koit tarvetta tulla oksennuksistasi raportoimaan ja nostaa tämän ketjun, koska...?

Koska ap aloitus liittyi sydänjuttuihin jota nyt itselläni.
Sinä avasit ap aloituksen ja jopa oman tekstini, koska?

Vierailija
29/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko ryypätä ja riehua? Kärsi nyt vaan keskenäsi, ei sua kukaan pakottanut vetämään kaksin käsin. Jos vaikka oppisit, että viina on viisasten juoma, mutta ei tee viisaaksi.

Vierailija
30/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla flimmeri, joten jos ei tunnin parin päästä helpota, mene päivystykseen. Yleensä eka flimmeri todetaan krapulassa keski-ikäisenä. En tosin tiedä, minkä ikäinen olet. Itsellä taipumus noihin, rytminsiirto pitänyt tehdä. En kestä paria viinilasillista enempää.

Vierailija
31/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se lääkäri pysty sun krapulaa parantamaan. Juo vähemmän seuraavalla kerralla.

Oikeasti voisi kirjoittamalla lääkkeet millä krapula lähtee. Pahimpaan oloon rauhoittavia ja yöksi unilääkettä. Tutulla oli nuo lääkkeet katkon kautta jo vuosia sitten. Kun alkoholi on ainoa laillinen päihde niin kyllä sen jälkioloihin pitäisi saada lääkkeet.

Mikä logiikka? 😁

Vierailija
32/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Itse join kolme kaljaa eilen, ja tottumattumaton kun olen niin heräsin tänä aamuna krapulaan. Sydän lyö niinkuin sinäkin kuvailit. Ei muuta kun suihkuun, paljon vettä, ota beta-salpaajaa jos sitä on. Koita syödä jotakin, ja lepäillä. Se menee ohi. Rytmihäiriöt ovat yleisiä, etenkin krapulassa, varsinkin kun olet vielä yöllä heräillyt.

Vierailija
33/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla matala kalium, siihen voi kuolla. Hauskaa vappupäivää 🎉

Vierailija
34/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaa ny pari kaljaa aluks, kyllä se siitä.

Vierailija
35/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pystyisinkin nukkumaan mutta ei tällä tykytyksellä tuu kuuloonkaan. Koitan katsoa telkkariakin, jos rauhottuisi mutta ei. Pelottaa.

Ihan normi krapula. Lisäksi saatta oksettaa, päätä särkeä, hikoilututtaa, pelottaa ja ahdistaa. Ei tod.kuulu lääkärin hoidettavaksi.

Vierailija
36/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä, lääkäri ohjaa sinut alkoholismin hoitoon.

Vierailija
37/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi saada yksi Bisoprolol-tabu. Sydän rauhoittuisi. 

Vierailija
38/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naltreksoni olisi APn ongelmaan paras lääke.

Vierailija
39/41 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen NIIN onnellinen, että lopetin alkoholin käytön kokonaan 2 vuotta sitten. Nukuin tänään pitkään eli heräsin vasta klo 8.30, nyt hyvä aamupala syöty ja kohta salille, jossa oletettavasti on melko rauhallista.

Levollista kankkuspäivää kaikille siitä kärsiville. Jos jollain on ihan kuolema korjaa -olo, voi olla hyvä hetki miettiä, että mitäs jos laittais korkin kiinni kokonaan. Itse nuoresta asti suurkuluttajana elänyt, voin vakuuttaa, että alkoton elämä on ihanaa 😊

Vierailija
40/41 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen NIIN onnellinen, että lopetin alkoholin käytön kokonaan 2 vuotta sitten. Nukuin tänään pitkään eli heräsin vasta klo 8.30, nyt hyvä aamupala syöty ja kohta salille, jossa oletettavasti on melko rauhallista.

Levollista kankkuspäivää kaikille siitä kärsiville. Jos jollain on ihan kuolema korjaa -olo, voi olla hyvä hetki miettiä, että mitäs jos laittais korkin kiinni kokonaan. Itse nuoresta asti suurkuluttajana elänyt, voin vakuuttaa, että alkoton elämä on ihanaa 😊

Kysyttiin, että lähdenkö lääkäriin, ei sinun kuulumiasi?